ברוק שילדס מדברת על האונס שעברה: "זה נס ששרדתי"
זמן קצר לאחר שחשפה לראשונה כי נאנסה על ידי בכיר בתעשיית הבידור בהוליווד, שילדס התראיינה לאחרונה וסיפרה על ההתמודדות הקשה שנמשכה במשך שנים רבות: "האשמתי את עצמי ללא הרף, זה קשה״

בחודש ינואר האחרון השחקנית והדוגמנית ברוק שילדס חשפה כי כאשר הייתה בשנות העשרים שלה עברה אונס על ידי בכיר בתעשיית הבידור בהוליווד. היא אמנם לא נקבה בשמו, אבל סיפרה על המפגש עמו בסרט הדוקומנטרי שסוקר את חייה בעשורים האחרונים.

בראיון שהעניקה לאחרונה סיפרה שילדס כי באותו הערב הוזמנה על ידי הבכיר לארוחת ערב. "חשבתי שאני אקבל תפקיד בסרט", אמרה והוסיפה שלאחר מכן הוא הזמין אותה לבצע שיחת טלפון מחדר המלון שלו, שם תקף אותה. "קפאתי במקום, זה נס ששרדתי. אחרי שזה קרה בעיקר האשמתי את עצמי. אמרתי לעצמי שלא הייתי צריכה ללכת איתו לחדר".

עוד סיפרה שילדס כי היה לי קל יחסית להתנתק מהסיטואציה, בגלל שהבינה שזה הדבר שישמור עליה. ״מלחמה לא הייתה אופציה, אז פשוט עזבתי את הגוף שלי ואמרתי לעצמי שאני לא שם, שזה לא קורה. תמיד הרגשתי מנותקת מהגוף שלי, מהמיניות שלי. היה לי קל יותר לכבות את עצמי, הייתי טובה בזה", סיכמה.

שילדס כזכור החלה את הקריירה הקולנועית שלה כבר בגיל  והיא נמצאת באור הזרקורים מאז. זוהי לא הפעם הראשונה שהיא מדברת על חוויות קשות שנאלצה לעבור כמי שגדלה בסצנה המורכבת של הוליווד - אך זו הפעם הראשונה שהיא חושפת את הסיפור הזה.  

YOU MIGHT ALSO LIKE