"פגעה בו והשאירה אותו פצוע קשה": גווינת' פאלטרו מסתבכת
השחקנית ואושיית הלייף-סטייך צפויה להעיד בבית המשפט בקרוב, זאת לאחר שנתבעה על ידי אדם שספג פגיעה מוחית באתר סקי, לאחר שפאלטרו התנגשה בו לכאורה

אי שם בשנת 2016 בילתה פאלטרו באתר סקי באוטווה. על פי תביעה אזרחית שהוגשה נגדה, השחקנית לשעבר התנגשה באדם אלמוני במהלך הגלישה והותירה אותו פצוע קשה לפני שנמלטה מהמקום. בכתב התביעה תואר שסנדרסון נותר עם נזק מוחי בלתי הפיך, צלעות שבורות ופגיעות נוספות בגינן הוא דורש פיצוי בגובה 300,000 דולרים.

"ההתנהגות שלה הייתה רשלנית והיא התעלמה ממנו באופן מודע", אמר עורך הדין של הפצוע. פאלטרו טענה שנשארה לצידו של סנדרסון ועזבה את המקום רק לאחר שקיבלה אישור מהמדריכים המקומיים שהמצב בסדר.לפי הדיווחים, פאלטרו מבקשת מסנדרסון פיצוי סמלי על סך דולר אחד בלבד וכיסוי הוצאות משפט. 

לפי כתב התביעה פלטרו גלשה "בצורה משולחת רסן", התנהגה בחוסר אכפתיות כלפי שאר הגולשים, וגרמה לו ל"פציעות מרובות", בהן פגיעת מוח, ארבע צלעות שבורות ועוד. "אחרי שהתנגשה בו קמה פלטרו וגלשה משם כשהיא מותירה את סנדרסון על הקרקע המום וחבול קשות", נכתב בתביעה.

על פי המשטרה המקומית, זכות הקדימה היא של "הגולש שנמצא למטה יותר במדרון. המשפט צפוי להימשך שמונה ימים ויכלול עדויות של פלטרו וילדיה. סנדרסון דורש פיצויים בסך 300 אלף דולרים - לאחר שהסכים לצמצם את דרישתו המקורית - 3.1 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE