חודש מאז שנעלמו עקבותיו: נמצאה גופתו של שדרן הרדיו הפופולרי מסן פרנסיסקו
המשטרה מצאה השבוע את גופתו של JV בן ה-54, איש רדיו ותיק ומוכר מאוד באזור המפרץ. זאת כאמור חודש מאז שהוכרז כנעדר, לאחר פוסטים מדאיגים שפרסם

חודש מאז שמנחה הרדיו הפופולרי של סן פרנסיסקו, ג'פרי ונדרגריפט הידוע בכינויו JV, הוכרז כנעדר עם חשש כבד לחייו - השבוע גופתו נמצאה. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, גופתו של JV נמצאה על ידי המשטרה ביום רביעי בסביבות השעה 5:00 בערב, במפרץ סן פרנסיסקו ליד רציף 39. בשלב זה, הרשויות לא קבעו את סיבת המוות, שעדיין נחקרת.

כזכור, היעדרותו של השדרן האגדי בן ה-54 דווחה ב-23 בפברואר, שעות ספורות לאחר שעדכן פוסט ישן באינסטגרם, שם הוא שינה את המלל ללשון עבר, והודה לעוקביו על "חיים נפלאים עם שמחה, צחוקים, כאב ומאבק". 

כמו כן, הוא שינה את פרטיו בטוויטר, וכתב שהמיקום שלו הוא "בצד השני". 

במהלך השידור האחרון שלו ב-WiLD 94.4, ונדרגריפט אמר דברים שיכולים להעיד את תחושותיו באותו היום: "הדברים שעברתי במוח שלי, שהם ניסו להבין. אני יכול להתמודד עם הגוף והכאב וכל הדברים האלה, אבל מה שזה עושה למוח שלי, אני לא יכול לתאר לכם".

בשנת 2021, JV אובחן כחולה במחלת ליים, וסיפר לעתים קרובות למאזיניו על המאבק המתמשך עם עירפול מוחי, סחרחורות והתקפי דיכאון.

בראשון לחודש, אשתו של JV והמנחה השותפה, נטשה יי, כתבה ברשתות: "לאחרונה התגלה מידע אישי שגורם לנו להאמין ש-JV לא יחזור".

"אנחנו מאוד מעריכים את המאמצים המתמשכים של משטרת סן פרנסיסקו באיתורו של JV, והם ביקשו מאיתנו לשמור את הפרטים למשפחה בלבד. אני יודעת כמה זה כואב לכם לשמוע - בבקשה דעו שאתם איתי במחשבות", היא כתבה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE