מקורביו של רופא השיניים המואשם כי הרעיל למוות את אשתו - מספרים: "הם נראו כמו המשפחה המושלמת"
רבים מתקשים להאמין שג'יימס קרייג הכניס כימיקלים קטלניים לשייק החלבון של אם ששת ילדיו, לה היה נשוי 24 שנים. "הוא העריץ אותה, הוא דיבר עליה כל כך טוב"

מעצרו של רופא השיניים מקולורדו, המואשם כי רצח את אשתו ע"י הכנסת כימיקלים קטלניים לשייק החלבון שלה, זעזע את הצוות במרפאה והמטופלים שלו - שהעידו כי קשה להם להאמין למה שקרה.

ג'יימס קרייג בן ה-45 מוחזק במעצר בחשד שרצח את אשתו אנג'לה, אם ששת ילדיו לה היה נשוי במשך 24 שנים, לאחר שלכאורה הרעיל אותה עם כימיקלים שהזמין בזכות הרישיון הרפואי שלו. 

אנג'לה בת ה-43 התחילה להרגיש לא טוב ב-6 במרץ, ותשעה ימים לאחר מכן היא הגיעה בפעם השלישית לבית החולים עם כאבי ראש עזים ובחילות, והתמוטטה במהירות. היא חוברה למכשירי הנשמה, אך ימים לאחר מכן נותקה ומותה נקבע. 

התובעים אומרים כי קרייג ניהל רומן עם אורתודנטית מטקסס, ורצה להתחיל איתה חיים חדשים - מה שייתכן והיה המניע לרצח. 

אנשים שהכירו את השניים סיפרו לחדשות כי הם בהלם מההאשמות הקשות. כך, למשל, קורטני ליונס, שעבדה במשך ארבע שנים עם קרייג, סיפרה ל'דיילי מייל': "הוא היה הבוס הכי מדהים, הוא לימד אותי כל כך הרבה… זה פשוט נוראי". 

ליונס התגוררה במישיגן, ועבדה במשך שנים כמלצרית במסעדה בה המשפחה נהגה לסעוד "לפחות ארבע לילות בשבוע". בסופו של דבר, קרייג הציע לליונס עבודה כמנהלת שיווק במרפאת השיניים שלו, ואף שילם לה קורסי הכשרה לתפקיד. 

"הם נראו כמו המשפחה המושלמת. מעולם לא פגשתי אישה או אמא טובה יותר מאנג'לה. היא הייתה מדהימה וקדושה, ומצאה זמן לכולם לכל דבר", אמרה, והוסיפה על קרייג: "כל מה שראינו זה איך שהוא העריץ אותה. הוא דיבר עליה כל כך טוב". 

ליונס, שתיארה את קרייג גאדם נדיב ביותר, סיפרה שהיו למשפחה בעיות כספיות שכן לאחרונה הוא הגיש בקשה לפשיטת רגל. 

אחד המטופלים של קרייג אמר לחדשות: "זה כל כך מזעזע. הוא רופא השיניים שלי כבר שנים". אחד אחר אמר: "ד"ר קרייג נראה כמו רופא שיניים נהדר ואיש משפחה מסור. זה עצוב מאוד". 

YOU MIGHT ALSO LIKE