אופס: הבת של סופיה קופולה שכרה מטוס על חשבון ההורים ונענשה
רומי בת ה-16 סיפרה לאחרונה בסרטון טיקטוק שרצתה לבקר חברה רחוקה ולכן החליטה לשכור מסוק בעזרת האשראי של אביה ללא ידיעתו. היא כמובן נענשה, אך לא ויתרה על עקיצה שהפנתה כלפי הוריה: "הם אף פעם לא בבית", כתבה

רומי, בתם בת ה-16 של סופיה קופולה והזמר תומס מארס, ניסתה לשכור מסוק בעזרת כרטיס האשראי של אביה ונענשה, כך סיפרה לאחרונה בסרטון טיקטוק שפרסמה ומחקה זמן קצר לאחר מכן. רומי פתחה רק לאחרונה חשבון טיקטוק, שם כאמור פרסמה סרטון שבו הזמינה את עוקביה להכין איתה פסטה, "תכינו איתי רוטב וודקה לפסטה כי אני מקורקעת", אמרה.

הסיבה כאמור קצת פחות שגרתית. "ניסיתי לשכור הליקופטר מניו יורק למרילנד על חשבון האשראי של אבא שלי בגלל שרציתי לצאת לאכול ארוחת ערב עם חברה מהמחנה", אמרה והצליחה לעורר סערה גדולה ברחבי הרשת. 

עוד הוסיפה ואמרה: "חשבתי לעשות את זה, אם אני בכל מקרה מקורקעת, כי הכלל הכי גדול של ההורים שלי הוא שאסור לי להיות ברשתות החברתיות, אבל טיקטוק לא יהפוך אותי למפורסמת אז זה לא ממש משנה".

לבסוף, סיימה בעקיצה לעבר הוריה ואמרה: "ההורים שלי אף פעם לא בבית אז הם ההורים החלופיים שלי", כאשר היא מתכוונת למי ששומר עליה כאשר ההורים אינם בבית. זמן קצר לאחר שהסרטון פורסם, היא נאלצה למחוק אותו והפכה את חשבון הטיקטוק שלה לפרטי.

YOU MIGHT ALSO LIKE