ג'יזל מדברת לראשונה על הגירושים: "זה היה כמו מוות ולידה מחדש"
חמישה חודשים לאחר שנפרדו, דוגמנית העל לשעבר פותחת את כל הקלפים ומדברת על אחת התקופות המאתגרות בחייה. ״אין ספק שזה היה בשבילי כמו מוות של חלום, אבל אני רוצה שהוא יהיה מאושר, שיכבוש את החלומות שלו״, אמרה

ג'יזל בונדשן (42) מדברת לראשונה על הגירושים מבעלה טום בריידי, חמישה חודשים לאחר הפרידה של אחד מהזוגות היפים ביותר בביצה ההוליוודית. לראשונה מבהירה בונדשן כי מעולם לא הציבה תנאי לבריידי ומעולם לא ביקשה ממנו לבחור בינה לבין קריירת הפוטבול שלו, זאת למרות השמועות בנושא.

"זה פגע בי מאוד לקרוא את הדברים האלה. רציתי את הכל בשבילו, שהוא יגשים את כל החלומות שלו. תמיד עודדתי אותו והייתי ממשיכה לנצח", היא מסבירה. "אם יש אדם אחד שאני רוצה שיהיה הכי מאושר בעולם זה הוא. אני שכל החלומות שלו יתגשמו. זה מה שאני רוצה באמת, מעומק הלב", היא מוסיפה.

כאשר נשאלה מה הוביל לפרידה - ענתה שאלה היו פשוט החיים שהובילו לשם: "זה היה כמו מוות ולידה מחדש. לפעמים גדלים ביחד ולפעמים מתפצלים. ככל שהזמן עובר הבנו שפשוט רצינו דברים שונים ועכשיו יש לנו את האפשרות לעשות זאת״. 

כזכור, את דרכם הרומנטית החלו השניים אי שם בשנת 2006, זמן קצר לאחר שג'יזל והאקס המיתולוגי ליאונרדו דיקפריו נפרדו. השניים הכירו דרך חבר משותף שאירגן להם בליינד-דייט, שהתגלה כהצלחה מסחררת. "זו הייתה אהבה ממבט ראשון", סיפרה ג׳יזל בעבר, והוסיפה: "בפעם הראשונה שראיתי אותו ידעתי שזה זה״.

הפרידה של השניים התרחשה כידוע בחודש אוקטובר האחרון, לאחר שמועות רבות. "בימים האחרונים אשתי ואני סיימנו את הליך הגירושים שלנו לאחר 13 שנות נישואים. הגענו להחלטה הזו בהסכמה ובתודה על הזמן שלנו יחד", אמרו בזמנו.

YOU MIGHT ALSO LIKE