שני אזרחים אמריקאים - אחים בני 9 ו-16 - נעדרים במקסיקו: "נמצאים בסכנה מיידית"
האח והאחות נראו לאחרונה ביום שישי בעיר במדינת נואבו לאון, הגובלת בטקסס, ומאז אבדו עקבותיהם. הרשויות המקסיקניות הוציאו התראת נעדרים דחופה

שני אזרחים אמריקאים, אח ואחות בני 9 ו-16, נעלמו מצפון מקסיקו - שבועות בודדים לאחר שארבעה אמריקאים נחטפו ושניים מהם נרצחו, ובזמן שהרשויות מחפשות אחר שלוש נשים מטקסס שגם כן נעלמו לפני מספר שבועות. 

משרד התובע המחוזי של מדינת נואבו לאון שבצפון מקסיקו, הוציא ביום שני התראת 'ענבר' עבור הוגו יארסט מונפורט לונה בן ה-9 ואחותו בת ה-16, ארנסה יוסמיטי מונפורט לונה. 

על פי הפרטים שפורסמו, האחים נראו לאחרונה ביום שישי כשהם עוזבים בית בו שהו בריאל דה סן פליפה, שכונה בעיר גרסיה, כ-250 קילומטרים דרומית לגבול עם טקסס. 

"בגלל נסיבות ההיעלמות שלהם, הגיל והזמן שחלף, הקטינים הנעדרים עלולים למצוא את עצמם בסכנה מיידית", נכתב בהתראה של התובע המחוזי, שפורסמה בספרדית.

דובר מחלקת המדינה האמריקאית אמר ביום שלישי לחדשות כי הוא מודע לדיווחים על ההיעלמות הילדים, אך הוא לא יכול להגיב בשל "שיקולי פרטיות". 

הפרסומים במקסיקו מתארים את הילד בן ה-6 בגובה של 1.06 מטרים, עם שיער חום כהה חלק ועיניים חומות כהות, והוסיפו שחסרה לו שם בצד ימין של פיו. אחותו הגדולה גובהה הוא 1.57, לה יש שיער חום כהה וכתם חום על הלחי הימנית שלה. היא נראתה לאחרונה לבושה במכנסיים שחורים, חולצה ורודה, סוודר אפור ונעלי ספורט כחולות, והיא נשאה תיק יד בצבע חום. 

מהדיווחים בחדשות נמסר כי לא ברור אם השניים ביקרו במקסיקו או אם הם חיים שם, אבל כאמור הם מחזיקים באזרחות אמריקאית.

בעקבות מספר אירועי חטיפה של אמריקאים, מחלקת המדינה של ארצות הברית הידקה את אזהרת המסע למקסיקו עבור אזרחיה, והזהירה מפשע אלים אשר "נפוץ במקסיקו". 

"לממשלת ארה"ב יש יכולת מוגבלת לספק שירותי חירום לאזרחי ארה"ב באזורים רבים במקסיקו, שכן נסיעות של עובדי ממשלת ארה"ב לאזורים מסוימים היא מוגבלת ואף אסורה", נמסר.

YOU MIGHT ALSO LIKE