מקור בכיר: "אם טראמפ ייעצר הוא לא יכבל באזיקים"
מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, כמו גם מנהיגים רפובליקנים בכירים אחרים, תקפו את התובע הדמוקרטי אלווין בראג הממומן על ידי ג'ורג' סורוס על כך שהוא משתמש בכוחו כדי לממש אג'נדה פוליטית שמאלנית תוך התעלמות מפשעים ממשיים המתרחשים מדי יום ביומו

מעמדו של דונלד טראמפ כנשיא ארה"ב לשעבר יביא ככל הנראה לכך שהוא יקבל יחס מיוחד אם יואשם בביצוע תשלומי השתקה לכאורה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, כך דיווח בלומברג ביום שני.

התובע הפדרלי לשעבר, טמידאיו אגנגה-וויליאמס, הסביר לרשת כי שיקולי האבטחה "שונים כאן מאשר אם היה אזרח פרטי", וכי "יש פחות סיכוי שיראו אותו כאיום ביטחוני מאשר נאשם שאינו היה ידוע קודם לכן".

מקור אחר, שביקש להישאר בעילום שם, טען שמטראמפ יקחו טביעת אצבע וגם יצלמו אותו לאחר המעצר אך סביר להניח שהוא לא יוכנס לתא מעצר או יעבור את מה שנקרא הליכת בושה, בה יובל באזיקים למול המצלמות.

במקום זאת, טראמפ ככל הנראה יישאר במעצר תחת סוכני השירות החשאי שהוקצו להגנתו.

בסוף השבוע הזהיר טראמפ כי קיימת אפשרות שהוא ייעצר ביום שלישי על ידי "משרד התובע המחוזי של מנהטן המושחת והפוליטי ביותר" תוך שהוא קורא לתומכיו "להפגין" ו"לקחת את אומתנו בחזרה".

התובע המחוזי אלווין בראג לא אישר או הכחיש את הדיווחים על מעצר אפשרי.

עם זאת, ידוע כי משרדו חוקר את טראמפ כבר כמעט חמש שנים על כך שכביכול הנחה את עורך דינו לשעבר מייקל כהן לשלם לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס 130,000 דולר כדי להבטיח את שתיקתה כביכול במהלך הקמפיין לנשיאות ב-2016.

מוקדם יותר החודש הזמין משרד ה-DA במנהטן באופן רשמי את הנשיא לשעבר להעיד בפני חבר מושבעים גדול החוקר את המקרה.

מדובר במהלך שלטענת גורמים המעורים בנושא מצביע על כך שהתביעה מתקרבת לשלב הגשת כתב אישום.

בעוד שמשרדו של בראג עדיין עשוי לבחור שלא לעצור את טראמפ, הרי שעל פי דיווחים, רשויות אכיפת החוק הפדרליות, המדינתיות, והמקומיות דנו בהכנות ביטחוניות למקרה שהנשיא לשעבר ייעצר ויעמוד למול כתב אישום.

עורכי דינו של טראמפ, בינתיים, האשימו את בראג ב"ניצול ככלי נשק" של המערכת המשפטית ומינוף כתבי אישום למטרות פוליטיות למרות שהתובעים הפדרליים אפילו לא חשבו שמדובר בעבירה הראויה להעמיד לדין בגינה.

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, כמו גם מנהיגים רפובליקנים בכירים אחרים, תקפו את התובע הדמוקרטי שממומן על ידי ג'ורג' סורוס על כך שהוא משתמש בעמדתו כדי לממש אג'נדה פוליטית שמאלנית תוך התעלמות מפשעים ממשיים המתרחשים בעיר מדי יום ביומו.

YOU MIGHT ALSO LIKE