סוף הדיל: האחים הישראלים שהקימו את אימפריית הפיצה בדולר נאלצים להעלות מחירים
גם זה מסימני האינפלציה - רשת הפיצריות האייקונית המוכרת משולשים בדולר נאלצת להתמודד עם עליות המחירים ולאכזב קונים רבים כדי להישארבביזנס

אחת ממנות הפיצה המוכרות ביותר של התפוח הגדול מעלה את מחיר המשולש המפורסם ושוברת את לבם של רבים בעיר.

רשת 2Bros. Pizza הכריזה של אורן ואלי חללי הכריזה על מות הדיל הזול להפליא, בשל האינפלציה.

 "במהלך השנים האחרונות, עשינו כל שביכולתנו כדי לשמור על המשולשים ב-$1 תוך סירובנו להתפשר על האיכות", אמר הבעלים אלי חללי לניו יורק פוסט ביום שני, "אך כבר לא הצלחנו לשמור על רווחיות". חללי כבר העלה את המחירים ל-1.50$ במספר מיקומים של הרשת ברחבי חמשת הרובעים. 

"הנושא הגדול ביותר בחודשים האחרונים היה מחירי הגבינות", הסביר והוסיף כי עלויות הגבינות מהוות למעלה מ-40% מחשבון המזון של החברה.

בדצמבר 2021, הבעלים הזהיר שמשולש הדולר עשוי להתבטל אם עלות הגבינה תמשיך לעלות אך אמר לניו יורק טיימס ש-2 האחים "מחויבים לשמור את המשולש הרגיל שלנו ב-$1 כל עוד אנו יכולים". אחיו, המייסד השותף אורן חללי, אמר שלא רק עלויות חלב הן הבעיה. 

"האינפלציה משפיעה על כל מרכיב שאנו משתמשים בו. קמח, גבינה, עגבניות, כפפות, מוצרי נייר, צלחות נייר, מפיות. הכל. גם העבודה בהחלט עולה", אמר אורן ל"ניו יורק פוסט" בנובמבר 2021.

 חלק מהלקוחות הצטערו על השינוי.

 "בנאדם, זה מעצבן אותי!" אמר יליד לונג איילנד ג'יימס דקמפ, סטודנט בן 21 ב"ניו סקול",

 "בדרך כלל אני מקבל שלוש פרוסות, אבל עכשיו אני מקבל רק שתיים... בכל מקום אחר עושים את אותו הדבר בדיוק. ראיתי את המחיר עולה פי שניים ושלוש במהלך השנה האחרונה. זה מבאס."

 הסטודנט דווין ואנבובן היה מיואש באותה מידה.

 "תחזירו את הפיצה ב- $1!", קונן.

"ניו יורק היא המקום האחרון שבו אתה יכול לקבל משולש תמורת דולר. בכל מקום שאתה הולך עכשיו, המחירים עולים, עולים, עולים".

 "איפה עוד מאכילים אותך ככה טוב תמורת 4 דולר?" שאל ניק סייץ, נהג משלוחים של משאית בירה מברוקלין, בעודו מרים שני משולשים וספרייט.

 "זה מהיר, נוח, טעים נהדר... בחייך, אני אוהב את זה!"

בכל מקרה, נראה שהעיר הדמוקרטית יכולה להודות לנשיא שבחרה על שיאי האינפלציה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE