נפרדים מ-2.4 מיליון: הצעד המפתיע של הנסיך הארי ומייגן מרקל
הזוג המלכותי החליט לאחרונה להחזיר לארמון בקינגהאם 2.4 מיליון ליש"ט - הסכום שהוציאו מכספי משלמי המיסים על שיפוץ הקוטג' שלהם בארמון ווינדזור. לפי הדיווחים, מדובר על צעד שנועד לנקות את המצפון האישי שלהם

הדוכס והדוכסית החליטו להחזיר 2.4 מיליון ליש"ט מכספי משלם המסים ששימשו אותם לשיפוץ הנכס שלהם בווינדזור. כזכור, מוקדם יותר החודש דווח כי הארי ומייגן התבקשו לפנות את קוטג' פרוגמור, כאשר הם לא יחדשו את חוזה השכירות, שיגיע לסיומו בסוף החודש.

כעת, העסקה עם ארמון בקינגהאם חישבה את עליית ערך הנכס בעקבות השיפוץ שנעשה. "הדוכס והדוכסית מסאסקס תרמו 2.4 מיליון ליש"ט למענק שכיסה את השיפוץ של קוטג' פרוגמור. הם מילאו את התחייבויותיהם הכספיות ביחס לנכס. כמו בכל הסכם כזה בין בעל הבית לשוכר, פרטים נוספים לגבי הסדרי השכירות של הסאסקס יהיו עניין פרטי", הגיב דובר מטעם הארמון. 

הקוטג' המדובר הפך למעון הרשמי של הארי ומייגן אי שם ב-2019 והם עברו לגור בו רק לאחר עבודות שיפוץ מקיפות, זמן קצר לאחר שפרשו מעבודתם המלכותית כדי להפוך ל"עצמאיים כלכלית", ארמון בקינגהאם פרסם הצהרה שבה נאמר כי זה היה "רצונם של בני הזוג להחזיר את ההוצאות במענק הריבון עבור השיפוץ של קוטג' פרוגמור, שיישאר בית משפחתם בבריטניה".

YOU MIGHT ALSO LIKE