השחקנית אמנדה ביינס נמצאה משוטטת עירומה ברחוב והובלה למוסד פסיכיאטרי
הכוכבת לשעבר עברה לפי הדיווחים התמוטטות עצבים ברחוב, מה שהוביל לאישפוזה במוסד פסיכיאטרי, זאת לאחר שהייתה תחת משמורת של אימה במשך מספר שנים

השחקנית אמנדה ביינס, כוכבת הסדרה "אחיות או לא להיות" והסרט "מה שבחורה רוצה", אושפזה הבוקר בכפייה במוסד פסיכיאטרי לאחר שנמצאה משוטטת עירומה ברחוב. עדי ראייה סיפרו כי הבחינו בביינס מסתובבת בדרום לוס אנג'לס כשהיא ללא בגדים. לפי הדיווחים השחקנית לשעבר ביקשה סיוע כאשר אמרה לנהג שהיה במקום שעברה התמוטטות עצבים וביקשה שיקרא עבורה לעזרה. השוטרים שהגיעו למקום לקחו אותה לתחנת המשטרה הקרובה, שם עברה בדיקה בידי מומחה לבריאות הנפש שהחליט שיש לאשפז אותה.

מקורב לכוכבת הגיב ואמר כי היא תישאר באשפוז לפחות ב-72 השעות הקרובות, ואז יוחלט אם לשחרר אותה או להאריך את שהותה במקום. ארוסה לשעבר של ביינס, פול מייקל, סיפר שהיא לא לקחה את התרופות שלה בתקופה האחרונה.

כידוע, השחקנית הייתה תחת המשמורת של הוריה במשך 9 שנים, לאחר שאובחנה עם הפרעה דו קוטבית. אך בניגוד למקרה של בריטני ספירס, שנאלצה להיאבק באביה, ביינס יצאה לחופשי לאחרונה די בקלות. "מצבה השתפר והיא כבר לא זקוקה להגנת בית המשפט", נכתב במסמכים שהוגשו לשופט.

כזכור, ביינס הייתה כוכבת נוער מצליחה בסוף שנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000. היא כיכבה בסדרת הלהיט לנוער "אחיות או לא להיות" לצידה של ג'ני גארת', ובסרטים מצליחים כמו "מה שבחורה רוצה", "יש לה ביצים", "היירספריי" ו"באה בקלות". בשנת 2010 היא הודיעה שהיא פורשת מעולם הבידור, ושנתיים לאחר מכן החלה הדרדרות במצבה הנפשי.

YOU MIGHT ALSO LIKE