אחיה של הנסיכה דיאנה חושף: ״היא סלדה מטראמפ״
אחיה של הנסיכה המנוחה, צ'ארלס ספנסר, מצליח לעורר סערה ברחבי הרשת, כאשר הוא מספר לראשונה, דרך ציוץ בעמוד הטוויטר שלו מה דיאנה באמת חשבה על טראמפ

אחיה של הנסיכה דיאנה חושף את רגשותיה האמיתיים לגבי דונלד טראמפ בחשבון הטוויטר הרשמי שלו - נראה שלנסיכה המנוחה לא הייתה דעה חיובית במיוחד על הנשיא לשעבר. עוד הוא סיפר כי טראמפ טען שדיאנה, המלכה אליזבת השנייה וכוכבים נוספים יצאו מגדרם כדי "לנשק את התחת" שלו. למשמע הדברים אחיה של דיאנה, צ'רלס ספנסר, החליט לצאת להגנתה.

לדבריו הקשר של טראמפ עם דיאנה עלה לכותרות מכיוון שהנשיא לשעבר מקדם כעת את העסקה האחרונה שלו, במסגרתה הוא ריכז 150 מכתבים שקיבל במהלך השנים מאנשים מפורסמים, רבים מהם מלפני עשרות שנים, הרבה לפני שהחליט להיכנס לפוליטיקה. חלקם פתקים פשוטים של תודה.

מוקדם יותר השבוע אמר טראמפ שהאוסף כולל אנשים כמו הנסיכה דיאנה, המלכה המנוחה, אופרה ווינפרי, ריצ'רד ניקסון והילרי קלינטון. "הכרתי את כולם - וכל אחד מהם נשק לי את התחת, ועכשיו רק חצי מהם מנשקים לי את תחת", אמר טראמפ בריאיון.

ספנסר בן ה-58, הגיב כאמור לדברים וכתב בטוויטר: "אני מופתע לשמוע שדונלד טראמפ טוען שאחותי המנוחה דיאנה רצתה "לנשק לו את התחת", מאחר והפעם היחידה שהיא הזכירה אותו בפניי - הייתה כאשר הוא השתמש בשמה הטוב כדי למכור נדל"ן בניו יורק. היא סלדה מטראמפ״, סיכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE