זה השיא חסר התקדים שסלינה גומז שברה
הזמרת האהובה הגיעה להישג מרשים במיוחד עבור כוכבת צעירה בתעשייה כאשר הגיעה למספר העוקבים הגבוה ביותר באינסטגרם, העומד על 400 מיליון. ״מדובר על הישג מדהים. סלינה היא השראה עבור מיליוני אנשים״, כתב אחד המעריצים

סלינה גומז שברה שיא - וכעת היא הכוכבת בעלת כמות העוקבים הגבוהה ביותר ברשת החברתית הפופולרית. הזמרת הגיעה להישג המדובר לאחרונה כאשר מספר העוקבים שלה הגיע ל-400 מיליון. כל זאת, שלושה חודשים בלבד לאחר שחזרה לרשת, עם תום תקופה בה לא הייתה פעילה בה. בכך עקפה גומז את השיאנית הקודמת, קיילי ג'נר, שהחזיקה עד כה בתואר הנחשק בזכות 382 מיליון עוקביה.

מי שעוקב מעט אחר הזמרת יודע כי הפופולריות של גומז אינה דבר חדש והיא נחשבת שנים לאחת הסלבס המחופשות והאהובות ביותר באינסטגרם.אך באותה נשימה, מערכת יחסיה של הכוכבת עם הרשת ידעה לא מעט עליות ומורדות. בראיון שהעניקה בשנה שעברה סיפרה כי מחקה מהנייד שלה את אפליקציית אינסטגרם משום שהייתה לה השפעה על מצבה הנפשי. באותה תקופה, גילתה לראשונה כי במקום לשתף תמונות בעצמה, הייתה מעבירה אותן לעוזר שלה, שהיה עושה זאת במקומה.

"בשלב מסוים אינסטגרם הפכה להיות כל עולמי וזה היה ממש מסוכן. לפני כמה שנים הרגשתי שאני לא יפה מספיק. הייתה תקופה ארוכה בחיי שבה חשבתי שאני זקוקה לאיפור ולא רציתי להיראות בלעדיו. ככל שהתבגרתי, התפתחתי והבנתי שאני צריכה לקחת את השליטה על רגשותיי. רציתי להיות מסוגלת להביט בראי ולחוש בטוחה לגבי האדם שאני", אמרה.

כאשר חזרה לאינסטגרם הסבירה גומז כי היה זה מהלך חשוב עבור מצבה הנפשי: "לקחת הפסקה מאינסטגרם הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי אי פעם עבורי. השנאה הלא נחוצה וההשוואות נעלמו ברגע שהנחתי את הטלפון בצד״.

"היא השראה עבור מיליוני אנשים", כתב מעריץ של גומז והוסיף כי השיא ששברה בהחלט מוכיח זאת. בציוץ בטוויטר כתגובה לשיא החדש, "והישג זה מוכיח זאת". אגב, הדבר בעל מספר העוקבים הגבוה ביותר הוא הכדורגלן  כריסטיאנו רונאלדו, אשר מתחזק חשבון הכולל לא פחות מ-562 מיליון עוקבים.

YOU MIGHT ALSO LIKE