״שמחים שיכולנו לחגוג איתך״: בצל מצבו הבריאותי ברוס וויליס חוגג יום הולדת
השחקן שאובחן לאחרונה עם דמנציה, חגג את יום הולדתו ה-68 עם משפחתו המורחבת. ״היום הוא אחד מאותם ימים של תחושת הצער והעצב. אבל אני בת מזל להרגיש את החום והאהבה שלכם שמופנים לבעלי ולמשפחתנו״, בירכה אשתו הנוכחית אמה המינג

ברוס וויליס חגג אמש את יום הולדתו ה-68 בהפקה חגיגית שהכינה לו משפחתו המורחבת. "יום הולדת שמח, כל כך שמחים שיכולנו לחגוג איתך היום", כתבה אשתו לשעבר, דמי מור, והוסיפה: "אני אוהבת אותך ואוהבת את המשפחה שלנו. תודה לכולם על האהבה והאיחולים החמים, כולנו מרגישים אותם".

בתמונה החגיגית מופיעות בנות המשפחה אשר מקיפות את וויליס, שרות לו יום הולדת שמח ומגישות לו עוגה. כידוע, לשחקן ולאשתו הקודמת, דמי מור שלוש בנות משותפות - רומר (34), טלולה (31) וסקאוט (29).

גם אשתו הנוכחית של השחקן, אמה המינג, הייתה בחגיגות וניצלה את הרשתות החברתיות כדי לברך את בעלה: "הוא אהבה טהורה, הוא כל כך אהוב ואני תמיד אוהב אותו. יום הולדת שמח מתוק שלי. איחולי יום ההולדת שלי לברוס הם שתמשיכו לשאת אותו בתפילותיכם כי הנשמה הרגישה שלו מרגישה את זה. תודה רבה על האהבה והדאגה שלכם". 

לשניים יש שתי בנות משותפות - מייבל (10) ואוולין (8). עוד כתבה: "אז היום זה יום הולדתו של בעלי. התחלתי את הבוקר בבכי אבל אני חושבת שזה חשוב שתראו את כל הצדדים של זה. יש לי זמנים של עצב מדי יום, צער בכל יום ואני ממש מרגישה את זה ביום ההולדת שלו. אני יודעת כמה אתם אוהבים את בעלי, תודה לכם". 

לבסוף, סיכמה וכתבה: "היום הוא אחד מאותם ימים של תחושת הצער והעצב. אבל אני כל כך בת מזל להרגיש את החום והאהבה שלכם שמופנים לבעלי ולמשפחתנו. אני רואה את ההודעות שלכם, קוראת את הסיפורים שלכם שאתם משתפים וכל מה שאני יכולה לומר זה תודה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE