עוד טרגדיה מיותרת: בת שבעה חודשים מתה ממנת יתר של פנטניל
הרשויות עדיין לא קבעו כיצד התינוקת נחשפה לאופיואיד הרצחני, אך ציינו בפני הכתבים כי סבתא שלה וחברה שמרו על הילדה והשכיבו אותה לישון בזמן שההורים לא היו בבית

תינוקת בת שבעה חודשים מתה בביתה בפנסילבניה כתוצאה מהרעלה של פנטניל - כך פרסמו הרשויות המקומיות, שמסרו כי נבחנת האפשרות להגיש כתבי אישום נגד האב והסבתא. 

המוות הטרגי אירע לפני חודשיים, ב-14 בינואר, כאשר הוריה של ז'ורי סאד בוגל הקטנה נכנסו לחדר השינה ומצאו את בתם מחוסרת הכרה, לאחר שהוכנסה לישון על ידי סבתא שלה. 

צוותי הצלה הגיבו במהירות לבית בפן הילס, וכאשר הגיעו מצאו את האבא מבצע החייאה. "המגיבים הראשונים השתלטו על האירוע, אך בשעה 7:05 בבוקר הם נאלצו לקבוע את מותה".

בחקירת המשטרה התברר שערב קודם לכן, ז'ורי הקטנה הייתה תחת טיפולה של הסבתא וחברה שלה, וכאשר ההורים חזרו לבית - בת השבעה חודשים כבר ישנה. ניתוח שבוצע לאחר המוות מצא במערכת הגוף של התינוקת עקבות של האופיואיד הסינטטי והמסוכן ביותר. 

התקרית הרגישה והטרגית עוד נמצאת בחקירה, והמשטרה מתייעצת עם משרד התובע המחוזי של מחוז אלגני אם להגיש כתב אישום או לא. 

חברי המשפחה הקימו קמפיין גיוס המונים כדי לסייע להורים השבורים: "זו הייתה התרחשות בלתי צפוי והרסנית לחלוטין, ששינתה לנצח את חיי ההורים של ז'ורי ואהובים אחרים. לקבור אדם אהוב זו משימה לא פשוטה, זה מאמץ נפשי, רגשי וכלכלי. בבקשה, תמכו בהורים מרסדס וברינגטון בזמן הזה, ותתפלו עבורם לאור ואהבה". 

הפנטניל, אופיואיד סינטטי קטלני, הפך למשבר לאומי שיצא לחלוטין משליטה. בשנה שעברה, מספר מקרי המוות בארצות הברית הקשורים לסם המסוכן עלה ל-70,000 קורבנות. מספר התינוקות אינו גבוה, אך כל קורבן כזה הוא טרגדיה בלתי נתפסת.

בתחילת החודש פורסם כי משפחה צרפתית הגישה תביעה נגד חברת תיווך הדירות Airbnb, לאחר שאיבדו את בתם הקטנה בת 19 החודשים שמתה ממנת יתר של פנטניל בבית שהם שכרו בפלורידה. 

עדיין לא ברור כיצד הילדה הקטנה נחשפה לסם הקשה, שכן לחוקרים ברור שלהורים אין קשר לפנטניל. אחד מכיווני החקירה המסתמנים מצביעים על השוכרים הקודמים של הדירה, שהודו כי ערכו מסיבה עם קוקאין ופנטניל. 

YOU MIGHT ALSO LIKE