תושבת טקסס נפלה קורבן לשוד - ונשארה משותקת
בת ה-44 יצאה מהבנק עם סכום כסף גדול, והשודד עקב אחריה כמעט 25 מיילים - עד שהתנפל עליה, הטיח אותה על הקרקע, וגרם נזק כבד לעמוד השדרה שלה

תושבת טקסס עשויה לבלות את שארית חייה בכיסא גלגלים לאחר ששודד הטיח אותה על הקרקע וגנב ממנה אלפי דולרים, בתקרית מפחידה מהחודש שעבר שתועדה במצלמת אבטחה.

נונג טרוונג בת ה-44 הגיעה לבנק ב-13 בפברואר ומשכה סכום גדול במזומן, כך לפי קרובי משפחה והודעה שנמסרה ממשטרת יוסטון. 

היא יצאה עם הכסף והלכה למרכז קניות במרחק של 24 מיילים משם, כאשר כל הדרך אדם חשוד עקב אחריה, כמובן מבלי שהיא ידעה. 

ברגע שהשטח היה פנוי, החשוד החליט לפעול, וכפי שניתן לראות בתיעוד שפורסם, הוא הלך מולה - והתנפל עליה.

בת ה-44 נאבקה בשודד וניסתה להחזיק את חפציה, שבשלב כלשהו נפלו מידיה. החשוד תפס פריט אחד והחל לברוח, ובשניות שטרוונג החלה לקום מהרצפה - הוא חזר ותקף אותה שוב. השודד הרים את טרוונג והטיח אותה באכזריות על המדרגה וברח עם 4,300 דולר במזומן. 

טרוונג הובהלה לאשפוז בבית החולים, שם התברר כי חוט השדרה של ניזוק מאוד, וכבר חודש שהיא אינה יכולה להשתמש ברגל השמאלית שלה. הרופאים לא מאוד אופטימיים לגבי מצבה, וטוענים שיש לה סיכוי של 50% ללכת שוב.

המשטרה חוקרת את השוד, ובינתיים עוד לא הצליחה לאתר את החשוד - ולכן פרסמה את התיעוד הקשה כדי שהציבור אולי יצליח לעזור להביא את השודד לדין.

טרוונג הם אם חד הורית לשלושה ילדים, שהיגרה לארצות הברית מוויטנאם. אמה סיפרה לחדשות שלבת שלה גם ככה יש חיים קשים, שכן היא איבדה את בעלה לפני שבע שנים בגלל סרטן בכבד. 

כעת בת ה-44 תלויה לחלוטין באחרים, והיא צריכה עזרה אפילו כדי ללכת לשירותים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE