טרגדיה בטקסס: בת 3 ירתה למוות באחותה בת ה-4
הילדות שיחקו לבדן בחדר השינה של ההורים, בעוד שחמישה מבוגרים היו בבית באותה העת - כאשר לפתע הם שמעו ירייה בודדת. "הם רצו לחדר ומצאו את הפעוטה הקטנה על הרצפה, לא מגיבה"

ילדה בת 3 מצאה אקדח טעון בביתה בטקסס, הרימה אותו וירתה למוות בטעות באחותה הגדולה, בסך הכל בת 4. 

(צילום: Shutterstock)

שריף מחוז האריס, אד גונזלס, סיפר כי הטרגדיה אירעה בסביבות השעה 8:00 בערב של יום ראשון, בחדר השינה של הבית ביוסטון, שם גרו האחיות עם הוריהן. 

הוא הדגיש עד כמה המוות של בת ה-4 היה מיותר וניתן למניעה, שכן היו חמישה מבוגרים בדירה באותו הזמן - אך הילדים היו ללא השגחה.

"נראה שהורה אחד חשב שההורה השני משגיח על הילדים, כשלמעשה שתי הפעוטות נותרו ללא השגחה בתוך חדר השינה", אמר גונזלס לכתבים. "הילדה בת ה-3 השיגה גישה לאקדח חצי אוטומטי טעון. אז בני המשפחה שמעו ירייה בודדת".

"הם רצו לחדר, ומצאו את הפעוטה הקטנה, בת 4, על הרצפה, לא מגיבה", הוסיף. ההורים התקשרו מיד למוקד 911, אך כוחות ההצלה נאלצו לקבוע במקום את מותה של הילדה. 

השריף אמר כי משרד התובע המחוזי של האריס יחליט אם מישהו מהמבוגרים יעמוד לדין, אך הדבר ייקבע בתום החקירה. "זה פשוט עוד סיפור טרגי של, שוב, ילד שמקבל גישה לנשק חם ופוגע במישהו אחר".

"אנחנו ממשיכים לחזק את המסר, שזה ניתן למניעה. כל בעל אקדח שהוא אחראי, חייב לאבטח את הנשק במקום בטוח. זה צריך להיות יותר מסתם להגיד לילדים צעירים לא לגעת בכלי הנשק. חייבים לעשות יותר, אנחנו רואים יותר מדי מצבים טרגיים כאלה".

האירוע הקשה מגיע בעוד שמספר הילדים בני 17 ומטה שנהרגו באירועי ירי בארצות הברית בשנת 2023 הגיע ל-325, כך על פי ארכיון האלימות בנשק. מאות אחרים נפצעו. 

נשק חם היא סיבת המוות העיקרית של ילדים ובני נוער בארצות הברית, כאשר מדי שנה 18,000 נורים ונהרגים או נפצעים. הרוב המכריע של אירועים אלה מתרחשים בבית, וארגוני בטיחות פועלים להסברה עד כמה אבטחת כלי ירייה יכול למנוע מקרי מוות לא מכוונים, התאבדויות ורציחות.

YOU MIGHT ALSO LIKE