בן 13 מניו יורק התנפל על אחותו הגדולה ודקר אותה: "היא הציקה לי"
הילדה בת ה-14 אושפזה בבית החולים במצב קשה אך יציב, עם פציעות בכל חלקי גופה. האמא המבוהלת סיפרה: "אני לא יודעת מה קרה… הוא אמר שמשהו לא בסדר, שהוא כועס"

ילד בן 13 תקף את אחותו בת ה-14 ודקר אותה עם סכין מספר רב של פעמים, זאת בגלל שהיא "הציקה לו" - כך פרסמה ביום ראשון משטרת ניו יורק. 

(צילום: Shutterstock)

התקיפה הקשה אירעה בבית המשפחה בשכונת ג'מייקה בקווינס, בסביבות השעה 7:00 בערב, כאשר הילד התנפל על אחותו ודקר אותה בגב, ברגל, בירך, בזרועות ובפנים. 

המשטרה מסרה כי הילד התקשר למוקד 911 כדי לדווח על "מישהו עם סכין שפרץ לבית", אבל כאשר הכוחות הגיעו למקום, בת ה-14 אמרה שאחיה הוא זה שתקף אותה. מאוחר יותר, בן ה-13 אמר שהוא דקר את אחותו כי היא "הציקה לו". 

הילדה הובהלה לבית החולים ואושפזה במצב קשה אך יציב. 

המשפחה הייתה בתהדמה מוחלטת ממה שקרה, והאמא רופיה בגום בת ה-42 מצאה את עצמה מתמרנת בין מיטת בית החולים בה בתה מאושפזת, לבנה המואשם בתקיפה אכזרית של אחותו. 

"אני לא יודעת מה קרה שם", אמר בגום, אם לחמישה, בראיון לחדשות. "בדרך כלל הכל טוב. הם משחקים ביחד, בדרך כלל אין בעיות". 

האמא הייתה בעבודה במקדונלד'ס, בסניף הממוקם כחמש דקות מבית המשפחה, כאשר קיבלה שיחת טלפון על מה שקרה בבית. היא הגיעה לבית, שם מצאה את בתה פצועה ואת בנה "מבוהל" בעודו מדבר עם בלשים. "הוא אמר שמשהו לא בסדר, הוא אמר שהוא כועס. הוא דקר אותה מספר פעמים במספר מקומות. אני לא יודעת מה קרה".

אחד השכנים סיפר לחדשות שהילד בן ה-13 הוא אוטיסט, ולעתים קרובות הם שומעים אותו צועק: "הוא צורח הרבה, יש שם הרבה צעקות… הם הגיעו לכאן לפני שלוש שנים, והם השכנים הכי נחמדים שהיו לנו אי פעם. אף פעם אין בעיות איתם".



YOU MIGHT ALSO LIKE