הכתובת הייתה על הקיר: גבר אובססיבי מטקסס הגיע עד לסיאטל - ורצח מנחת פודקאסט ואת בעלה
החשוד, שהתאבד בתום מסע הרצח, התקשר מאות פעמים והשאיר עשרות הודעות לזוג, חלקן היו "וולגריות, כועסות ומאיימות". פעם הוא אף הגיע לביתם, והביא לאישה פרחים וצעיף

מנחת פודקאסט מסיאטל ובעלה, מהנדס בחברת אמזון שעבד בעבר בגוגל, נורו למוות בביתם על ידי תושב טקסס אובססיבי, שביצע מאות שיחות "וולגריות וכועסות" והשאיר להם יותר מ-20 הודעות בכל יום. 

ראמין חודקארמרזאיי בן ה-38, נהג משאית מטקסס, התקשר למנחת הפודקאסט זורה סדגי בת ה-33 יותר מעשר פעמים ביום, והשאיר יותר מ-20 הודעות יומיות לבעלה, מוחמד נאסרי בן ה-35. 

הוא אף הגיע בסוף דצמבר לביתם ברדמונד השווה 1.6 מיליון דולר, חיכה שנאסרי יצא - ואז דפק בדלת והביא לסדגי פרחים, שמייד התקשרה למשטרה. בפעם אחרת, הוא הגיע לביתה והביא לה צעיף. 

על פי הרישומים, ב-22 בפברואר החשוד שלח לנאסר 82 הודעות בטגלרם, ובפעם אחרת התקשר לסגדי יותר ממאה פעמים ביום. 

המנחה הגישה ב-3 במרץ בקשה לצו הגנה, שם היא העידה כי מאז חודש נובמבר 2022 היא החלה לקבל הודעות ושיחות מחודקארמרזאיי, שחייג אליה ממספרים שונים, בחלק מהפעמים מבתי מלון הסמוכים לביתה. 

היא אמרה בעתירה שלה כי שתי הודעות שקיבלה בסוף החודש שעבר היו "וולגריות, כועסות ומאיימות", וגם טענה שלשולח יש "התפרצויות כעס" ו"הזיות שגורמות לי לפחד על החיים שלי וחיי האהובים עלי". 

על פי העתירה לצו הגנה, סדגי עברה לאחרונה ניתוח בגב, מה שהגביל אותה פיזית והעלה עבורה את החשש שהיא לא תוכל "להגיב בזמן משבר". היא כתבה: "כל זה גורם לי למצוקה וכאב גדול, ועכשיו אני סובלת מפחד עמוק לביטחון שלי. זה גובה ממני מחיר… אני אפילו לא פותחת את הווילונות בחדר השינה שלי מהפחד שהוא יהיה בחוץ ויצפה בי".

ואכן, הכתובת הייתה על הקיר. ביום שישי האחרון, חודקארמרזאיי האובססיבי הגיע לביתם בסביבת השעה 2:00 בלילה, וטיפס את החלון. אז הוא פתח באש ורצח את סדגי ובעלה - ולבסוף ירה למוות בעצמו. אמה של סדגי הייתה בבית באותו הזמן, ובמזל הצליחה להימלט לביתו של השכן ולהזעיק את המשטרה.

זאת למרות שצו ההגנה שביקשה סגדי אושר, וחודקארמרזאיי הואשם בשתי עבירות של הטרדה טלפונית וסעיף של מעקב.

YOU MIGHT ALSO LIKE