טירוף בתיכון בלואיזיאנה: כ-200 מעורבים בקטטה המונית
סרטונים מראים מאות תלמידים, הורים, מורים ושוטרים לוקחים חלק בכאוס המוחלט בקמפוס בית הספר, במהלכו נעצרו עשרה צעירים ונפצעו שלושה אנשי ביטחון

קטטה המונית פרצה בשבוע שעבר בבית ספר בלואיזיאנה, עם כמעט 200 מעורבים - תלמידים, מורים ושוטרים, במהלכה נפצעו שלושה אנשי ביטחון ונעצרו עשרה בני אדם. 

(צילום: WBRZ)

כוחות משטרה רבים הגיבו ביום רביעי שעבר קצת אחרי 8:00 בבוקר לדיווחים על "הפרעה גדולה בקמפוס" של בית הספר האלטרנטיבי איסט באטון רוז', והגיעו לכאוס מוחלט עם המונים מכים אחד את השני, ואף מצאו אקדח טעון נטוש על הקרקע. 

הקטטה הלכה והסלימה, ונמשכה בכל רחבי הקמפוס, גם בחצר בית הספר וחדר הכושר. הסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות הראו טירוף מוחלט, תלמידים ושוטרים מרביצים אחד לשני, כיסאות זרוקים וצעקות. 

באחד מהתיעודים ניתן לראות את סגן השריף מנסה לעצור תלמיד בן 17, תופס את ראשו ומטיח אותו בקיר לבנים. הסיבה לכך, לטענת מחלקת השריף, היא שאותו נער היכה את השוטר בפניו ניסה לנשוך אותו. לבסוף, התלמיד נעצר והואשם בעבירות של פגיעה בקצין והתנגדות למעצר. 

גורמים רשמיים חוקרים את העניין, אך עדיין לא הצליחו לקבוע רשמית מה גרם לקטטה ההמונית בבית הספר. בינתיים, לפי הדיווחים בתקשורת היו מעורבים שם תלמידים שהושעו בעבר או גורשו מבתי ספר מחוזיים אחרים.

עדה לאירוע סיפרה לחדשות שההמולה פרצה כאשר ילדה, שלא לומדת באותו מוסד, הגיעה למקום עם אמא שלה כדי להילחם בילדה אחרת. משם כאמור התקרית הסלימה, תלמידים ננעלו בחדר הכושר, ואחד השוטרים שנפצעו שבר את הירך וסבל מחתכים בראשו.

כל העצורים היו תלמידים בטווח הגילים של 15 עד 18, כאשר אף אחד מההורים או המבוגרים שהיו מעורבים לא נעצרו. בין העצורים היו שלושה תלמידים שהואשמו בתקיפת שוטר, וחמישה נוספים בגין הפרת סדר - בהן שתי תלמידות, בנות 18 ו-17, שנעצרו בגין הפרעה לפעילות בית ספר והתנגדות למעצר.

מנהל התקשורת של מחוז בית הספר, בן לימיונה, אמר בהצהרה: "אנחנו רוצים להדגיש לציבור, שאנחנו לא הולכים לסבול את זה כמחוז. זו ממש בושה. אנשים מבחוץ מגיעים לקמפוס בית הספר שלנו ומתנהגים ככה, וזו עובדה שבאמת מדאיגה אותנו ואת רשויות אכיפת החוק".




YOU MIGHT ALSO LIKE