סוף טוב: בת ה-14 שנעלמה עם עבריין בן 18 - אותרה מאות קילומטרים מביתה
אמילי ברגר נעלמה ביום שני בלילה עם טרי רוס, אשר עד לאחרונה הוחזק במתקן כליאה לנוער בשל תקיפה בנסיבות מחמירות וגניבת נשק חם. במזל, היא נמצאה בריאה ושלמה

המתבגרת בת ה-14 מאינדיאנה שהוכרזה כנעדרת הנמצאת ב"סכנה קיצונית" לאחר שנעלמה בשעות הלילה של יום שני, אותרה בריאה ושלמה במרחק של יותר מ-300 קילומטרים מביתה, ביחד עם הבחור בן ה-18 איתו עזבה. 

אמילי ברגר בת ה-14 אותרה ביום רביעי באטיקה, אינדיאנה, יותר משלוש שעות מצפון לביתה ג'ורג'טאון. כך מסרו גורמים רשמיים. 

הילדה נמצאה לאחר שהמשטרה קיבלה מידע לפיו היא "שוהה בסככה מאחורי בית מגורים באטיקה". היא נמצאה שם עם בחור בן 18 שזוהה כטרי רוס, אשר נתפס על ידי המשטרה והואשם בתרומה לעבריינות של קטין. 

אמה של חברה לכיתה של אמילי, סיפרה באנונימיות לחדשות כי לאחרונה רוס שוחרר ממתקן כליאה לנוער, שם הוא הוחזק באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות וגניבת נשק חם. 

משרד השריף של מחוז פלויד מסר כי החקירה נמשכת וכי המחלקה תמשיך לעבור עם שותפים מקומיים בנוגע להאשמות פוטנציאליות.

לפני שאמילי אותרה, אביה שון ברגר כתב פוסט קורע לב בפייסבוק, שם פנה אל בתו: "אם את יכולה לראות את זה בכל דרך שהיא, בבקשה בואי הביתה. אנחנו לא נעשה כלום. אני אוהב אותך ומתגעגע אליך מאוד". 

"יש לך טונות של משפחה וחברים שמחפשים אותך, שרוצים להחזיר אותך הביתה. בבקשה, לכי לכל תחנת דלק ותגידי להם שאת צריכה לחזור הביתה ותתקשרי למשטרה, או אלי, או מישהו אחר. רק בבקשה, תחזרי הביתה, אני אוהבת אותך", כתב האב החרד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE