ארבע שנים לאחר שנחטפה: בת 8 מוושינגטון נמצאה במקסיקו
ארנסה הייתה בסך הכל בת 4 כאשר נחטפה על ידי אמה הביולוגית, שאיבדה את המשמורת עליה. שנה לאחר מכן האמא נעצרה, אך רק עכשיו הרשויות הצליחו לאתר את הילדה

ילדה אמריקאית בת 8 שנעדרה מאז שנת 2018 לאחר שנחטפה מקניון בוושינגטון, אותרה בריאה ושלמה במקסיקו - והוחזרה לארצות הברית.

ארנסה מריה אוצ'ואה לופז נחטפה על ידי אמה הביולוגית ב-25 באוקטובר 2018, מקניון בוונקובר, אז היא הייתה בת 4. כך מסר ה-FBI, שהכריז ביום רביעי על שובה לארצות הברית.

באותו היום, האמא - אזמרלדה לופז, פגשה את בתה הקטנה תחת פיקוח של הרשויות, ואז חטפה אותה למקסיקו. 

גורמים אמריקאים ומקסיקנים חיפשו אחר ארנסה, וה-FBI אף הציע פרס של 10,000 דולר עבור מידע שיעזור בחיפושים. 

שנה לאחר החטיפה, בספטמבר 2019, האמא נלקחה למעצר בפואבלה, עיר במזרח מרכז המדינה. כשנתיים לאחר מכן היא הודתה בחטיפה מדרגה שנייה, שוד והתערבות במשמרות - והוסגרה בחזרה לוושינגטון. 

לא ברור היכן הייתה ארנסה בזמן מעצרה של האם. 

אך בחודש פברואר האחרון, הרשויות המקסיקניות הצליחו לאתר את ארנסה הקטנה במיצ'ואקן, מדינה במערב מקסיקו, משם היא נלקחה בבטחה. סוכנים מיוחדים של ה-FBI הגיעו ולקחו את הילדה הקטנה בחזרה לארצות הברית.

ריצ'רד א. קולודי, סוכן מיוחד שאחראי על משרד ה-FBI בסיאטל, אמר שרשויות אכיפת החוק מעולם לא ויתרו על מציאת הילדה הקטנה. "במשך יותר מארבע שנים, ה-FBI והשותפים שלנו לא ויתרו על ארנסה. הדאגה שלנו כעת היא לתמוך בה, כשהיא מתחילה את השתלבושה מחדש בארצות הברית", אמר. 

על פי נתוני המרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים, רוב הילדים החטופים נלקחים על ידי בני משפחה. רק אחוז אחד ממקרי הילדים הנעדרים הם חטיפות המבוצעות על ידי אנשים זרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE