שיקגו: בת 21 והעובר בן 7 החודשים נורו למוות במהלך שוד
בן זוגה של הצעירה היה זה שניסה לשדוד סוחרי סמים, שפתחו באש ופצעו את זוגתו ההריונית - בכתפה, בידה ובגבה. החבר שלה ברח מהזירה, והשאיר אותה מדממת על הרצפה

צעירה משיקגו שהייתה בהריון מתקדם נורתה ונהרגה, והעובר שלה לא שרד, זאת לאחר שהיא ובן זוגה ניסו לשדוד סוחרים מהם קנו סמים. 

ג'נסיס אסקובר בת ה-21, בחודש השביעי להריונה, נכנסה למכונית בסביבות השעה 1:00 בצהריים כדי להשלים עסקת סמים, זאת ליד הבית שלה ברחוב מונטנה המערבית. 

בזמן הזה, בן זוגה של האישה הצעירה שנשאר בחוץ ניסה לשדוד את אחד האנשים הקשורים לעסקת הסמים, אז התפתחו חילופי אש - במהלכם אסקובר נורתה מספר פעמים - בכתף, ביד ובגב. כך על פי משטרת שיקגו ומשרד הבוחן הרפואי של מחוז קוק. 

סוחרי הסמים השליכו את גופתה של אסקובר מהמכונית וזרקו עליה סכום מסוים של מזומנים, ואז נמלטו מהמקום. 

בן הזוג של הצעירה, על פי הדיווחים, אסף חלק מהכסף שהושלך - וגם ברח מהזירה, ולמעשה השאיר אותה מדממת על הקרקע. 

אחת השכנות, איריס אלוורז, סיפרה לחדשות כי אסקובר פגשה את בתה דקות לפני הירי הקטלני. קצת לאחר מכן, בת ה-21 שלחה לבתה הודעה: "בבקשה תעזרי לי, אני בבעיה!". 

אז אלוורז שמעה יריות מחוץ לבית, וכאשר יצאה ראתה את אסקובר שרועה על הרצפה ומדממת. היא הזעיקה את כוחות ההצלה, שלקחו אותה למרכז הרפואי מאסוניק, שם הצוותים נאלצו לקבוע את מותה - וכך גם את מותה של התינוקת בבטנה, שהייתה אמורה להיוולד לעולם בעוד כחודשיים. 

על פי רישומי בית המשפט של מחוז קוק, בשנים האחרונות אסקובר נעצרה מספר פעמים. בזמן מותה, היא הייתה על תנאי בגין עבירת עוון, והועמדה לדין על עבירה פלילית של החזקת רכב מנועי גנוב. בעבר היא עמדה בפני אישומים של גניבה קמעונאית והחזקת סמים, אם כי הם בוטלו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE