מתפללים לנס: תאומים בני 13 מטקסס נעלמו במים
המשפחה ניתקה למשך זמן קצר את הקשר עין עם שני הצעירים, ומאז לא ראו אותם שוב. אמנם אף אחד לא ראה אותם טובעים, אבל החשש כבד בשל הזרמים והמערבולות החזקים באזור

משפחה מטקסס מתפללת לנס לאחר שתאומים בני 13 נכנסו למים עמוקים למרות שהם לא יודעים לשחות, ומאז נעלמו. 

ג'וזו וג'פרסון פרז מיוסטון הגיעו ליום כיף בחוף הים בגלווסטון, ונראו לאחרונה ביום ראשון בסביבות השעה 4:30 בצהריים כשהם משחקים במים ליד מזח התענוגות, כ-20 מטרים מהחוף כאשר המים מגיעים לגובה המותניים או החזה. 

איש מבני המשפחה שהיו באזור לא ראה את השניים טובעים, אך לאחר שלא הבחינו בהם במים הם הזעיקו את הרשויות. צוותי חיפוש והצלה של גלווסטון סרקו את האזור עם מסוקים, צוללנים ואופנועי ים, אך שני הצעירים לא נמצאו. 

"אף אחד לא יכול לאשר שהם טבעו", אמר סגן מחלקת ההצלה, אוסטין קירווין. "אז מה שבעצם קרה זה שהם היו במים, ההורים איבדו קשר עין איתם לזמן קצר, וכשהם הסתכלו בחזרה לאזור הם לא ראו אותם יותר".

מזג האוויר באזור לא אידיאלי לביצוע חיפושים, ובמסיבת העיתונאים שנערכה ביום שני נמסר: "הגורם המגביל האמיתי עבורנו כרגע הוא הערפל. וזה מונע מאיתנו לחפש כמו שהיינו רוצים".

נוסף לכך, גורמים רשמיים ציינו כי הזרמים סביב המזח יכולים להיות חזקים וישנם תנאים של מערבולות, וכי טמפרטורת המים הייתה קרירה, בסביבות ה-20 מעלות צלזיוס, "כך שבלי חליפת צלילה, משך הזמן שאתה יכול להיות בתוך המים פוחת". 

קירווין הוסיף הנחיות לציבור במקרה שהם נתקלים במים: "במקרה של זרם חזק, נקודת המפתח היא לא להיבהל. אם רק תירגעו ותינסו לשמור על שלווה, הזרם יחזיר אותך בסופו של דבר לחוף. הרוצח העיקרי בטביעה הוא הפאניקה". 



YOU MIGHT ALSO LIKE