חטיפת האמריקאים במקסיקו: פורסם תיעוד של רגעי האימה
נמשכים החיפושים אחר ארבעת תושבי קרוליינה הדרומית שנסעו למקסיקו עבור ניתוח קוסמטי, אך לאחר שחצו את הגבול הם נפלו קורבן למספר גברים חמושים שחטפו אותם

פורסמה זהותם של ארבעת האמריקאים שנחטפו באיומי נשק חם לאחר שחצו את הגבול למקסיקו, כמו גם נחשף סרטון מרגעי האימה בו הם נזרקים אל טנדר כאשר חמושים מסביבם.

לטביה 'טיי' מקגי נסעה למקסיקו ביום רביעי האחרון לצורך ניתוח מתיחת בטן, סיפרו חברים ובני המשפחה, שהוסיפו כי הצטרפו אליה בן דודה שייד וודארד והחברים זינדל בראון ואריק ג'יימס וויליאמס. עד כה פורסמו תמונותיהם רק של מקגי ושל וודארד. 

הארבעה יצאו מבתיהם שבקרוליינה הדרומית למקסיקו, נסעו עד לעיר בראונסוויל שבטקסס וביום שישי הם חצו את הגבול אל העיר מטמורוס שבמדינת טמאלופיס. 

זמן קצר לאחר שנכנסו למקסיקו, החמושים - שעל פי הדיווחים חשבו שהתיירים האמריקאים הם מבריחים מהאיטי - פתחו באש לעבר הרכב שלהם. כפי שניתן לראות בסרטון, המקסיקנים מצוידים ברובים ושריונות גוף זרקו את התיירים אל החלק האחורי של הטנדר, ואת אחד מהם אף גררו על הרצפה, כל זאת כאשר יש לא מעט עוברי אורח מסביב. 

מהתיעוד שפורסם לא ברור מה מצב הארבעה, אם הם פצועים או אם הם בחיים.

כאשר הרשויות האמריקאיות עובדות בשיתוף פעולה עם המקסיקניות כדי לאתר את הארבעה, סוכנות החקירות הפדרלית (FBI) מציעה פרס כספי של 50,000 דולר עבור החזרת הקורבנות ומעצר החוטפים.

אחותו הגדולה של זינדל בראון, זלנדריה בראון, סיפרה לחדשות: "זה כמו חלום רע שהייתי רוצה להתעורר ממנו. לראות בן משפחה שלך נזרק לאחורי טנדר ונגרר, זה פשוט לא ייאמן". 

מקגי, וודארד

היא אמרה שהארבעה הם חברים קרובים, והם החליטו לנסוע יחד כדי לפצל את עול הנהיגה ביניהם. הם היו מודעים לסכנות במקסיקו, וזלנדריה ציינה כי אחיה אפילו הביע חשש לפני הנסיעה. כידוע, מדינת טמאלופיס נמצאת תחת אזהרת מסע חמורה של מחלקת המדינה האמריקאית, שממליצה כלל לא להגיע לשם. 

אמה של מקגי, ברברה בורג'ס, אמרה שהיא הזהירה את בתה שלא לנסוע - אך זו ענתה: "אמא, אני אהיה בסדר". 

התור להליך הקוסמטי של מקגי היה ביום שישי, וזמן קצר לאחר שהם חצו את הגבול היא התקשרה לאמה ואמרה לה שהיא נמצאת במרחק 15 דקות בלבד מהרופא. 

YOU MIGHT ALSO LIKE