אירוע חמור במקסיקו: ארבעה אמריקאים נחטפו באלימות
זמן קצר לאחר שחצו את הגבול מטקסס ברכב עם לוחית רישוי של קרוליינה הצפונית, חמושים פתחו באש והכריחו אותה להיכנס לרכב אחר. ה-FBI מציע 50,000 דולר עבור שחרורם

סוכנות החקירות הפדרלית חוקרת דיווחים על חטיפה של ארבעה אזרחים אמריקאים שנראו לאחרונה במקסיקו - כך נמסר ביום ראשון על ידי שגרירות ארצות הברית היושבת במקסיקו סיטי.

משטרת מקסיקו ברחובות מטאמורוס (צילום: Shutterstock)

על פי הפרטים שהותרו לפרסום, הארבעה חצו ב-3 במרץ  למטאמורוס, מדינת טמאוליפס הנמצאת על גבול טקסס, עם מיניוואן לבן בעל לוחיות רישוי של קרוליינה הצפונית.

זמן קצר לאחר מכן, חמושים פתחו באש לעבר הרכב שלהם, ואז משכו את כל הארבעה החוצה - ובאיומי אקדח הורו עליהם להיכנס לרכב אחר. 

בינתיים, ה-FBI מבקש את עזרת הציבור באיתור הארבעה, ומציע פרס של 50,000 דולר עבור החזרת הקורבנות ועבור מידע שיוביל למעצר של החוטפים. 

הסוכנות מסרה שהיא משתפת פעולה עם גורמים פדרליים אחרים ועם סוכנויות אכיפת חוק מקסיקניות כדי לחקור את האירוע החמור. מעבר לזה, הרשויות משתי המדינות לא מסרו פרטים נוספים.

יש לציין כי העיר מטאמורוס נמצאת תחת אזהרת מסע חמורה של מחלקת המדינה האמריקאית, שסיווגה את המקום כ"רמה 4: אל תסע", תוך ציון על אירועי פשע רבים וחטיפות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE