תושבת פנסילבניה שנעדרה במשך 31 שנים - אותרה בחיים בפורטו ריקו
פטרישיה קופטה, שסבלה ממחלות נפשיות, נעלמה לחלוטין כאשר הייתה בת 52, ולאחר זמן מה הוכרזה כמתה. שלושה עשורים לאחר מכן, אחיותיה ובעלה קיבלו את הבשורה: "קשה להאמין, זה הלם מוחלט"

פטרישיה קופטה, תושבת פנסילבניה שנעלמה באופן מסתורי לפני יותר משלושה עשורים - נמצאה בחיים בבית אבות בפורטו ריקו. כך מסרו הרשויות המקומיות ובני משפחתה. 

"אני לא מאמינה. זה הלם מוחלט", אמרה אחותה, גלוריה סמית, בראיון לערוצי התקשורת. "באמת שכל השנים האלה חשבנו שהיא מתה".

קופטה נעלמה מרחובות פיטסבורג בשנת 1992, כאשר הייתה בת 52, והשאירה את בעלה, האחים שלה ואת רשויות החוק עם סימני שאלה רבים - עד שלבסוף הכריזו על מותה. 

כעת מתברר כי שבע שנים לאחר מכן, קופטה כבר נכנסה למרכז טיפול למבוגרים. סגן מפקד העיירה רוס בריאן קולהפ, סיפר לחדשות כי האישה הנעדרת סיפרה לעובדים בבית הסעד שהיא הגיעה לפורטו ריקו על ספינת תענוגות מאירופה.

אבל כאשר הדמנציה שלה החריפה, היא סיפקה לאחת מהעובדות הסוציאליות פרטים על העבר שלה - מה שגרם לאותה עובדת ליצור קשר עם קצין אינטרפול. 

אותו קצין מארגון השיטור הבינלאומי יצר קשר עם קולהפ - ובבדיקה מעמיקה של הרשויות הם הצליחו לאמת דגימת DNA לזהותה של הקשישה. לאחר מספר חודשים, שהפרטים היו ודאיים, המשטרה הודיעה לבעלה של קופטה, בוב, שאשתו האבודה נמצאה במרחק של כמעט 2,000 מיילים משם.

"לילה אחד חזרתי הביתה, והיא פשוט נעלמה, ואף אחד לא ידע איפה היא נמצאת", סיפר בוב במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה ביום חמישי. "זה נמשך כמעט 31 שנים, וזה היה רע. זה עלה לי הרבה כסף. אפילו פרסמתי מודעות בעיתון בפורטו ריקו כאשר חיפשתי אחריה".

הוא סיפר כי קופטה, כיום בת 83, נאבקה עם בעיות נפשיות בתקופה בה נעלמה, ולעתים קרובות היא דיברה על נסיעה לפורטו ריקו מאחר שמזג האוויר היה שם חם. לדבריו, היא הייתה מתהלכת ברחובות שכונת פטי והייתה מטיפה לאנשים, להם היא הייתה מוכרת בשם "הדרור".

YOU MIGHT ALSO LIKE