תיעוד קשה: רכב גנוב דורס למוות הולך רגל ומתנגש בבניין - שקורס עליהם
התאונה המזעזעת התרחשה לפני קצת פחות מחודש ברחובות בולטימור, בזמן שהמשטרה עקבה אחר יונדאי סונטה שדווחה כגנובה

משטרת בולטימור פרסמה ביום חמישי תיעוד קשה מאוד של תאונה מזעזעת, בה מכונית גנובה פוגעת ברכב אחר בעוצמה, אז דורסת למוות הולך רגל - ולבסוף מתנגשת במבנה וגורמת לו להתמוטט. 

משרד התובע הכללי של מרילנד החליט לשחרר לציבור את התיעוד של התאונה מה-8 בפברואר, שהתרחשה במהלך מרדף משטרתי אחר יונדאי סונטה גנובה.

נהג הרכב נסע באור אדום והתנגש חזיתית במכונית אחרת שנסעה בנתיב הנגדי, מה שגרם לשתי המכוניות להתנגש בהולך רגל ואז במבנה שהחזית שלו קרסה על המכוניות והקורבנות. 

שניות לאחר ההתנגשות הקטלנית שוטרים פרקו מהרכבים שלהם והחלו לטפל בזירה. מצד אחד הכוחות חילצו את האנשים שישבו ברכב שנפגע, ובצד השני השוטרים ניסו לפתוח את דלת המכונית הגנובה תוך כדי הסרת לבני הבניין שקרסו.

זמן לא רב אחרי, הנהג הפוגע - שון לי ברונסון, הצליח להיחלץ מתוך המכונית והוא נלקח מיד למעצר, ובינתיים הואשם בגניבת רכב כאשר במקביל הגורמים הרלוונטיים ממשיכים בחקירת האירוע הקשה. 

מותו של הולך הרגל, אלפרד פינצ'ר בן ה-54 מבולטימור, נקבע בזירת התאונה.

השוטרים המעורבים באירוע נמצאים בחקירה על ידי אגף החקירות העצמאיות של היועץ המשפטי לממשלה, המופקד על חקירת אירועים בהם מעורבים שוטרים וישנם הרוגים. מדובר בחטיבה חדשה אשר הוקמה בשנת 2021. 

בתיעוד ממצלמת גוף של אחד השוטרים שביצעו את המרדף נשמע גורם אומר במכשיר הקשר "פשוט לוותר על זה". זמן קצר לאחר מכן, אירעה ההתנגשות. 

סגן ניצב משטרת בולטימור, ריצ'רד וורלי, אמר במסיבת עיתונאים שהוא לא מאמין שהשוטרים רדפו אחר המכונית, אלא "ניסו לעצור אותה". בינתיים, עורך הדין המייצג את משפחתו של הולך הרגל ההרוג טען כי "השוטר לא הפסיק את המרדף". 

על פי מדיניות משטרת בולטימור, לשוטרים אסור לבצע מרדף אחר מכונית אם הפרת החוק היא פשע רכוש, אלא רק אם מדובר באיום מיידי ואם יש סיבה סבירה שמעשיו של החשוד יובילו למוות או פציעה חמורה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE