"לעולם לא תחזור לחייך": בת 6 הותקפה קשות על ידי פיטבול
לילי נורטון הקטנה הוכנסה לניתוח חירום שנמשך 11 שעות, ונזקקה לכ-1,000 תפרים בפנים ובצוואר שלה - זאת לאחר שהותקפה על ידי הכלב בזמן ששיחקה בבית של חברה שלה

פניה של ילדה בת 6 ממדינת מיין הושחתו על ידי כלב פיטבול שתקף אותה, וגרם לה לפצעים כל כך עמוקים שדרשו כאלף תפרים - עד שלטענת הרופאים, היא לעולם לא תוכל לחייך שוב.

התקרית הקשה אירעה ב-18 בפברואר, אז לילי נורטון בת השש הובאה לבית של חברה מהגן כדי שישחקו ביחד. באותו היום, האמא של החברה שמרה על כלב פיטבול שלא היה שייך לה.

דורותי נורטון, אמה של הילדה, סיפרה: "הן תכננו לשחק קלפים. לילי התיישבה ליד השולחן, והחברה הלכה להביא את הקלפים. ברגע שהיא חזרה לחדר היא צרחה לאמא שלה כי לילי בפה של הכלב". 

האמא של החברה לקחה במהירות את לילי לבית חולים סמוך, משם היא הוטסה במסוק רפואי לבית החולים לילדים בבוסטון עבור ניתוח חירום שנמשך 11 שעות. 

לילי בת ה-6 נזקקה לכ-1,000 תפרים כדי לסגור את הפצעים בכל הפנים שלה ועד הצוואר. 

חבר המשפחה, סי ג'יי פיצ'ר, שהקים קמפיין לגיוס כספים עבור הילדה הקטנה, אמר כי הרופאים של לילי הקטנה הודיעו להם את החדשות העצובות:

"בלוטות הרוק שלה לא עובדות… והרופאים אמרו שהיא לא תוכל לחייך שוב. השרירים יותר מדי פגומים", סיפר, והוסיף כי הילדה הקטנה מקבלת כדורי הרגע חזקים כדי למנוע ממנה לשרוט את הפנים שלה. 

אמא של לילי אמרה: "היא כל כך אנרגטית. היא אוהבת להיות בחוץ. והיא לא שונאת כלבים, לפי מה שהיא אמרה לי, היא פשוט לא רוצה לראות את אותו האחד שוב". 

המקרה הטרגי מזכיר את האירוע הקשה מלפני כשבועיים, כאשר ילדה בת 5 מפלורידה טיילה עם משפחתה בפארק לודרדייל והותקפה באכזריות על ידי כלב, ובעקבות כך נאלצה לעבור טיפול רפואי שכלל 50 תפרים. 

אביה, פלוריאן בקר, סיפר בראיון לחדשות: "הבת שלי התקרבה ליטפה את הכלב, שפתאום הסתובב ונשך אותה בפניה", מה שלטענתו הותיר אותה "בטראומה מוחלטת".




YOU MIGHT ALSO LIKE