מחריד: שלושה הואשמו כי חטפו אדם והתעללו בו עד זוב דם
הקורבן אותר עם המון חתכים על גופו ועל פניו וחריטות רבות בצורת צלב, לאחר שנחטף על ידי שלושה תושבי קרוליינה הצפונית והוחזק בכוח במרתף הבית

שלושה חשודים תושבי צפון קרוליינה נעצרו והואשמו כי חטפו אדם והחזיקו אותו בכוח במרתף על ידי קשירתו בחוט תיל, והתעללו בו קשות.

"התקרית המחרידה", כפי שתוארה על ידי שריף מחוז מדיסון באדי הארווד, נודעה לרשויות לאחר שתושב דיווח שאדם אלמוני הופיע בביתו ואמר לו שהוא נחטף. 

כוחות ביטחון הגיעו במהירות לכתובת שקיבלו, שם הם מצאו את הקורבן עם חתכים רבים בפנים, בגוף ובזרועות, ונדהמו לגלות על גופו סמלי צלב חרוטים, על פניו ועל גופו. הקורבן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, ומצבו לא ברור בשלב זה. 

הארווד סיפר כי הנציגים חקרו את האזור ואיתרו את הנכס בו לכאורה התבצעה החטיפה. משרד השריף קיבל צו חיפוש, והצליח לקבוע כי החשודים - מטריק בנקס, ג'יימס אנג'ל וניקול סוייר - כלאו את הקורבן בכוח במרתף, קשרו את ידו ורגליו לכיסא בעזרת חוט תיל, קשרו את גופו לקורה וסגרו את פיו.

הקורבן עבר התעללות וקיבל אגרופים וביעטות בראשו, נחבט מספר פעמים בראשו על ידי כלי נשק חם ומוט, ונחתך מספר רב על ידי סכין. 

כאמור, הרשויות הגישו כתב אישום נגד השלושה. בנקס מואשם בתקיפה באמצעות נשק קטלני שגרמה לפציעה חמורה בכוונה להרוג, חטיפה מדרגה ראשונה, החזקת נשק להשמדה המונית והחזקת נשק חם על ידי עבריין מורשע - שכן הוא כבר היה מבוקש בגין הפרת תנאי שחרור, וכן ניתוק מכשיר ניטור אלקטרוני.

אנג'ל הואשם בתקיפה עם נשק קטלני שגרמה לפציעה חמורה בכוונה להרוג, חטיפה מדרגה ראשונה והחזקת נשק חם להשמה המונית, כאשר גם נגדו כבר היה קיים צו מעצר בגין גניבה והחזקת מריחואנה, במחוז אחר במדינה. 

סוייר הואשמה בתקיפה באמצעות נשק קטלני שגרמה לפציעה חמורה בכוונה להרוג, חטיפה מדרגה ראשונה והחזקת נשק להשמדה המונית.



YOU MIGHT ALSO LIKE