טקסס: מאות בני נוער פרצו לבית פרטי וערכו מסיבה פרועה
הצעירים, שלומדים במספר בתי ספר שונים ברחבי אוסטין, נכנסו לבית הריק וגרמו לנזק של אלפי דולרים, כאשר שברו דלתות וגדרות, ניפצו טלוויזיה ופיזרו בירות ברחבי הבית

מאות בני נוער פרצו לבית פרטי בטקסס, ערכו שם מסיבה פרועה וגרמו לנזקים של אלפי דולרים - כל זאת כאשר המשפחה התמימה הייתה מחוץ לבית. 

התיכוניסטים פרסמו את המסיבה ברשת החברתית 'סנאפצ'אט', כאמור ללא הסכמת המשפחה שאפילו אין לה ילדים בגיל תיכון. רבים נענו להזמנה, והופיעו בהמוניהם בבית באוסטין, החל מהשעה 7:00 בערב ב-11 בפברואר.

בהזמנה, הצעירים הוסיפו אימוג'י של מכונית משטרה - כלומר שהמסיבה תימשך עד שכוחות הביטחון יגיעו. 

"התחלנו לקבל מספר רב של שיחות טלפון מהשכנים שלו, שיש ילדים על מגדל המים שלנו שנמצא בשטח שלנו, שיש מכוניות במעלה ובמורד הרחוב, ושילדים מדלגים מעל חזית הגדר שלנו", סיפר בעל הבית, שביקש להישאר אנונימי. 

לאחר שיחות הטלפון, הגבר מיהר לביתו - אך הצעירים כבר היו בתהליכים לברוח מהמקום: "הייתי עד למכונית אחרי מכונית אחרי מכונית, שניסו להימלט מהמקום. זה היה מחריד. כלומר, זו הייתה פשוט פגיעה מוחלטת בפרטיות". 

הוא מצא את השער הקדמי שלו שבור, דלת הכניסה פתוחה לרווחה, כל האורות דולקים ונזק בכל מקום, כמו פחיות בירה, טלוויזיה מנופצת ועוד.

"ראיתי שהם זרקו משהו כמו אבוקדו על הקירות, היה עשו הרבה נזק, פיזרו את הצעצועים של הבת שלי ברחבי הנכס", אמר, והוסיף כי אין לו מושג מדוע בני הנוער הללו החליטו לפרוץ דווקא לבית שלו, שכן אין לו ילדים בגיל תיכון.

הגבר הוסיף כי מאות בני הנוער הגיעו "מכל בתי הספר התיכוניים הגדולים באזור אוסטין רבתי", כך לפי חולצות בית ספר שחלק מהצעירים השיכורים השאירו בבית. 

YOU MIGHT ALSO LIKE