לוחם MMA לשעבר מואשם כי דקר את האקסית שלו 17 פעמים
על פי החשד, בן ה-28 ארב לזוגתו לשעבר בת ה-24 מחוץ לבית בו גרה עם הוריה, אז דקר אותה פעמים רבות, גרר את גופתה לבית שלו והחביא אותה בארון

צעיר שהיה בעבר לוחם אמנויות לחימה משולבות, MMA, מואשם כי דקר את זוגתו לשעבר 17 פעמים ולאחר מכן הכניס את גופתה לארון שלו, זאת לאחר ויכוח בין השניים שפרץ מחוץ לביתה של הצעירה בטנסי.

צילום מחשבון הפייסבוק של החשוד

דווין הרל ג'וניור בן ה-28 מואשם כי דקר את איירין טורס בת ה-24 מחוץ לבית שבו גרה עם ההורים שלה, זאת בשעות הבוקר המוקדמות של ה-29 בינואר. 

על פי הדיווחים בחדשות, כמו גם עדויות של אחות הקורבן, הרל חיכה שטורס תחזור לביתה מהעבודה שלה, ואז הוא "ארב לה והתגנב מאחור… היא נגררה ונדקרה שוב ושוב מול בית הוריה", כתבה האחות ריינה דאגלס בדף ה-GoFundMe שנפתח כדי לסייע למשפחה האבלה.

וכך, ביום רביעי החוקרים חשפו במהלך דיון בבית המשפט, כי טורס נדקרה "יותר מ-17 פעמים". לאחר מכן, בן ה-28 גרר את הגופה של הצעירה לתא המטען של המכוניות שלו ונסע לביתו, שם הוא הכניס את שרידיה לתוך פח אחסון ואז החביא אותה בארון שלו. 

לאחר מכן, החשוד ברצח זרק את המכנסיים שלו שהיו מלאים בדם וגם את הארנק של טורס לתוך פח אשפה מאחורי מכולת.

שעות לאחר הרצח, הוריה של טורס החלו לדאוג מכך שבתם לא חזרה לבית, ובדקו את צילומי המעקב - אז ראו את התיעוד של הרל גורר אותה. אביה לא חיכה למשטרה ומיד פנה והתעמת עם האקס של הבת שלו, שסיפר לו תחילה שהיא במלון - אך לבסוף התוודה שרצח אותה ושהגופה שלה בארון שלו. 

לפי אחות הקורבן, טורס נפרדה מהרל חודש לפני שנרצחה, לאחר זוגיות פוגענית הן פיזית והן נפשית.

"בעוד שרוב הצעירים בני 24 מתכננים את הקריירה והעתיד שלהם, ואופטימיים לגבי העולם, איירין בילתה כמה מהחודשים האחרונים של חייה הצעירים בהתעללות, בהשפלה, מאוימת ומפוחדת", כתבה דאגלס. "איירין הפגינה אומץ גדול כאשר עזבה את מערכת היחסים המתעללת שהייתה בה, והייתה כל כך שמחה להתחיל את חייה החדשים בתמיכת המשפחה שלה, אך רק כדי שיצודו אותה בחצר הקדמית של ביתה, שם היא נרצחה באכזריות".

YOU MIGHT ALSO LIKE