ההגנה המשפטית של בריאן קוהברגר תעלה הרבה למשלם המסים
הנאשם ברצח ארבעת הסטודנטים מאונ' איידהו מקבל ייצוג מטעם המדינה, כאשר רק עורכת הדין הראשית מקבלת 200 דולר לשעה. נוסף אליה יש עו"ד נוסף וחוקרים עם שכר גבוה

משלמי המסים ממדינת איידהו הם אלה שמשלמים על ההגנה המשפטית של בריאן קוהברגר, הנאשם ברצח ארבעה סטודנטים, שכן עורכת הדין הראשית שלו עולה 200 דולר לשעה. 

(צילום: Getty Images)

אן טיילור היא הסנגורית הציבורית של מחוז קוטנאי באיידהו, אך קיבלה חוזה לייצג את קוהברגר במחוז לאטה, שם התבצע הרצח המחריד באוניברסיטה במוסקבה, זאת בשל המומחיות שלה בטיפול בתיקי רצח. 

לפיכך, מחוז לאטה הסכים לשלם 200 דולר לשעה עבור השירותים של טיילור, מתוך צפייה שהיא תעבוד 40 שעות בשבוע. כך על פי דיווח בתחנת החדשות המקומית, KREM2. כמובן, עורכת הדין תקבל תשלום עבור שעות עבודה נוספות.

וההוצאה הכספית העצומה לא נגמרת אצל טיילור. מחוז לאטה צריך לשלם למחוז קוטנאי 180 דולר לשעה עבור עורך הדין השני, גם כן עבור 40 שעות עבודה בשבוע ושעות נוספות במקרה הצורך. 

כמו כן, עורכי הדין יקבלו החזר כספי עבור מזון, לינה וקילומטראז', ובינתיים כל החוקרים שעובדים מטעם צוות ההגנה של קוהברגר יקבלו תשלום של 45 דולר לשעה.

כזכור, קוהברגר בן ה-28 מוחזק ללא אפשרות לשחרור בערבות באשמת ארבעה סעיפי רצח בכוונת תחילה ואישום על פריצה לביצוע פשע, לאחר שעל פי החשד היה זה שנכנס לבית הסמוך לקמפוס האוניברסיטה בסביבות השעה 4:00 לפנות בוקר, ב-13 בנובמבר אשתקד, ורצח ארבעה סטודנטים.

הקורבנות הם מדיסון מוגן וקיילי גונקאלבס בנות ה-21, וז'אנה קרנודל ובן זוגה איתן צ'אפין, שניהם בני 20. כפי שפורסם, כל הארבעה סבלו מפצעי דקירה מרובים, וחלקם אף ישנו בזמן שהותקפו.

לפני כחודש נחשף כי אמא של ז'אנה, קארה נורת'ינגטון, הייתה מיוצגת על ידי עורכת הדין טיילור במשפט בגין סעיפי סמין שונים.

אחרי מעצרו של קוהברגר, כחודש וחצי אחרי הרציחות, אמה של הקורבן גילתה כי טיילור הפסיקה לייצג אותה ועברה להיות הסנגורית של מי שחשוד ברצח הבת שלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE