נורא: אישה קפצה עם בנה בן ה-5 מצוק במפלי הניאגרה
האמא לא שרדה את הנפילה במפלים הקפואים, ואילו הבן חולץ בחיים ואושפז במצב קשה מאוד, במה שהמשטרה מאמינה כי מדובר בהתאבדות וניסיון רצח

אמא מאילינוי מתה, ובנה בן ה-5 שרד, לאחר שקפצה איתו מצוק בגובה של כ-27 מטרים ממפלי הניאגרה, במה שהמשטרה חושדת שמדובר בהתאבדות וניסיון רצח. 

תמונה מתקרית אחרת בניאגרה (צילום: AP)

האם בת ה-34, ששמה לא פורסם בשל רגישות האירוע, קפצה לאחר שטיפסה מעבר למעקה בפארק הלאומי ניאגרה, בסביבות השעה 12:30 בצהריים ב-12 בפברואר. 

גופתה של האישה ללא רוח חיים נמצאה ליד מתחם מערת הרוחות, בצד האמריקאי של המפלים העוברים על הגבול עם קנדה.

בנה בן ה-5 חולץ והועבר לבית חולים לילדים בבאפלו עם חבלת ראש קשה, עבר ניתוח ובינתיים מצבו מוגדר אנוש. על פי הדיווחים, הוא היה בהכרה כאשר פרמדיקים הכניסו אותו לאמבולנס, משם נלקח במסוק לבית החולים. 

כאמור, האישה והבן מאילינוי, וביחד עם האבא הם ביקרו במפלים. רשויות החוק ראיינו את הבעל, ובשלב זה לא פורסמו פרטים נוספים.

"החקירה נמשכת, אבל אנחנו לא מאמינים שמדובר בתאונה", אמר סרן כריס רולה ממשטרת הפארקים של מדינת ניו יורק. לאחר מכן, דובר משטרת המדינה אמר שהתקרית מטופלת כהתאבדות. 

השניים נפלו לערוץ המפל הקפוא, והמחלצים הצליחו לחצות במעלה הקרח למקום שבו נחתו האם והבן. הצוותים נדרשו לחצות מעל 91 מטרים של שטח קפוא ומסוכן בזמו שניסו להגיע אל הקורבנות, סיפרה המשטרה.

"מפלי הניאגרה הם מקום קשה לבצע חילוץ", הסביר רולה לעיתונאים. "למרות שמזג האוויר נחמד היום, מאוד קפוא שם למטה, אז זה שטח קשה מאוד, והצוותים שלנו הצליחו לעבור ולהגיע אליהם ולספק את הטיפול מציל החיים".

הוא הוסיף כי "הילד היה במצב מספיק יציב כדי שיצליחו לסחוב אותו ולהעלות אותו מעלה, ואז לאמבולנס", אך אמר כי "לצערנו, האישה לא שרדה והיא חולצה על ידי יחידת התעופה של משטרת ניו יורק".



YOU MIGHT ALSO LIKE