תיעוד התאונה הטרגית: מסוק של המשמר הלאומי התרסק באמצע הכביש
מסיבה שעדיין לא ברורה, מסוק הסער של כוחות טנסי כשל בזמן שחג מעל שמי אלבמה - וצלל ישירות לכביש המהיר 53. שני אנשי שירות נהרגו בתאונה, שנמצאת בחקירה

שני בני אדם נהרגו לאחר שמסוק בלאק הוק של המשמר הלאומי של טנסי התרסק בכביש מהיר במחוז מדיסון באלבמה, בזמן טיסת אימון.

המסוק הצבאי UH-60 בלאק הוק "התפוצץ" והפך לכדור אש ענק והתרסק באמצע כביש 53 ליד העיירה הארווסט, כחצי שעה צפונית להאנטסוויל, בתאונה טרגית ביום רביעי בסביבות השעה 3:30 בצהריים. 

גורמים רשמיים של צבא ארצות הברית אישרו לסוכנות הידיעות AP כי שני האנשים שהיו על סיפון המסוק נהרגו בהתרסקות. בשלב זה לא פורסמה זהותם של הנוסעים. 

תיעודים שונים פורסמו ברשתות החברתיות, כאשר באחד מהר ניתן לראות את המסוק צונח באופן חד ישירות אל הקרקע. בסרטון אחר מהכביש המהיר, נראה עשן סמיך ושחור מיתמר מעלה.

משרד השריף של מחוז מדיסון מסר כי המסוק "התפוצץ ובער" כאשר כוחות כיבוי האש הגיעו, והוסיף כי "זו הייתה ערימת הריסות".

כאמור, ההתרסקות אירעה במהלך טיסת אימון, ולפי המשמר הלאומי של טנסי לא נפגעו אנשי שירות או אזרחיפ אחרים: "אנחנו עצובים מאוד על האובדן של שני אנשי המשמר הלאומי של טנסי, ותפילתנו עם המשפחות במהלך הטרגדיה קורעת הלב הזו", אמר סגן הגנרל של טנסי, וורנר רוס. 

דובר לשכת המשמר הלאומי, רוברט קארבר, אמר כי "מוקדם מדי לדון בגורמים אפשריים להתרסקות", וכי הגורמים הרלוונטיים פתחו בחקירת האירוע. 

גם מושל טנסי, ביל לי, פרסם הצהרה בה כתב שהוא ואשתו "עצובים מהאובדן הטרגי של שני חברי המשמר הלאומי. אנו, הצטרפו אלינו לחזק את המשפחות בתפילה ובתמיכה, בתקופה זו של צער שאין לתאר".

הנציג מאלבמה דייל סטרונג צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני עצוב מאוד מהתרסקות המסוק הקטלנית שאירעה היום במחוז מדיסון. כואב הלב על אלה שאיבדו את חייהם באירוע הטרגי הזה ועל המשפחות".



YOU MIGHT ALSO LIKE