"ללא היסוס": שוטרת הצילה תינוק בן ארבעה שבועות שנחנק
משטרת ג'ורג'יה פרסמה את התיעוד כיצד השוטרת אלכסיס קאלווי הגיעה במהירות לזירה בה דווח על תינוק קטן שלא נושם - והחלה במהירות בפעולות מצילות חיים

שוטרת מג'ורג'יה זוכה לשבחים רבים בזכות המאמצים המהירים והמוצלחים שלה להציל תינוק בן חודש, שנחנק כמעט עד מוות.

תיעוד דרמטי ממצלמת גוף מראה שוטרת ממשטרת סנויה, אלכסיס קאלווי, נכנסת לפעולה ללא היסוס כאשר הגיעה לבית ממנו דווח על תינוק בן ארבעה שבועות שהחל להיחנק. 

"ללא היסוס. ראיתי את התינוק, וראיתי את הסבתא שמסרה לי את התינוק", סיפרה השוטרת קאלווי בראיון לרשת 'פוקס 5'. "לקחתי אותו, הסתדרתי בנוחות והתחלתי".

קאלווי, שהצטרפה לשורות משטרת סנויה בשנת 2020, סיפרה כי היא "מוסמכת מגיל 16 ועובדת עם ילדים". 

השוטרת תפסה את התינוק בידה וכיוונה את פניו כלפי הקרקע, ואז החל בפעולות עזרה ראשונה שכללו טפיחות חוזרות ונשנות על גבו. לאחר כמה רגעים של מתח, ניתן לראות את הילד יורק את הנוזל שחסם את דרכי הנשימה שלו, וחוזר לנשום כרגיל.

הפעולה המהירה של קאלווי שהצילה את חיי התינוק לא נשארה מאחורי הקלעים. המשטרה המקומית פרסמה את התיעוד, ובחודש הבא היא תקבל את פרס הצלת החיים של המחלקה. 

"זה מתמגל, אני חושבת שהוא היה בן חודש, ועכשיו הוא מקבל את שארית חייו", אמרה, והפצירה באחרים ללמוד את יסודות ההחייאה והעזרה הראשונה, למקרה שהם יתקלו במקרה דומה: "הטכניקה אמורה לשחרר כל דבר שיכול לחסום את דרכי הנשימה".

YOU MIGHT ALSO LIKE