צפו: צעירה המואשמת כי ערפה את ראשו של אהובה - תקפה את עורך דינה
טיילור שאבוזינס בת ה-25, המואשמת ברצח חולני ביותר, התנפלה על הסנגור שלה במהלך דיון בבית המשפט לאחר אי הגעתו של מומחה שהיה אמור להעיד על אי כשירותה לעמוד לדין

תושבת וויסקונסין המואשמת כי ערפה את הראש של האהוב שלה לאחר שחנקה אותו במהלך יחסי המין בזמן שהיו תחת השפעת מתאמפטמין וסמים קשים אחרים - תקפה את עורך הדין שלה בבית המשפט במהלך דיון שנערך ביום שלישי.

טיילור שאבוזינס בת ה-25 קפצה על עורך הדין שלה קווין ג'ולי בסביבות השעה 8:50 בבוקר, במהלך הדיון באולם ביהמ"ש בגרינבאי. היא תועדה מכה עם המרפק שלה בראשו של הסנגור, אם כי על פי הדיווחים הוא לא סבל מפציעות. 

התקיפה התרחשה ככל הנראה בגלל שאחד העדים, שהיה אמור להגיע ולהעיד על מצבה הנפשי של שאבוזינס, לא הגיע לבית המשפט עבור דיון האם החשודה כשירה לעמוד לדין. 

עורך הדין היה אמור להציג עדות של מומחה, אך אמר לשופט תומס וולש שהעד עדיין לא השלים את הדו"ח שלו, וביקש שבועיים נוספים לקיום העדות הזו. השופט הסכין לדחות את המשפט עד ל-15 במאי, וברגע הזה שאבוזינס קפצה על ג'ולי ותקפה אותו.

קצין שריף שהיה במקום זינק במהירות ותפס את שאבוזינס, הפיל אותה על הרקע בעוד שהיא מנסה לצאת מאחיזתו בכוח.

כדקה לאחר מכן, עובד ביהמ"ש אמר לאנשים באולם לפנות את המקום, זאת בזמן ששני שריפים אחרים הגיעו למקום כדי להשתלט על בת ה-25. אישה נוספת שהייתה בדיון, אשר הגיעה לתמוך בשאבוניז, ניסתה להרגיע אותה. 

הדיון התחדש לאחר כעשר דקות, שם ג'ולי הודיע לשופט שהוא יבקש להפסיק לייצג את שאבוזינס.

כאמור, בת ה-25 מואשמת ברצח מדרגה ראשונה, השחתת גופה ותקיפה מינית מדרגה שלישית - אותה ביצעה לאחר שהקורבן, שאד רוק תיריון, מת. אמו של הקורבן עצמה גילתה את ראשו הכרות של בנה בתוך דלי, מכוסה במגבת, במרתף ביתה. שאבוזינס, אגב, נשואה לגבר אחר ויש להם ילד משותף.

שאבוזינס והקורבן, תיריון 

האמא, טארה פאקאניץ', התקשרה רשויות בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר ב-23 בפברואר בשנה שעברה, וסיפרה להם את מה שמצאה. היא העידה שהיא התעוררה מטריקת דלת ומקול של רכב נוסע, אז הבחינה אור במרתף והלכה לראות אם בנה נמצא שם. 

זמן לא רב לאחר מכן, המשטרה איתרה את שאבוזינס עם דם על ידיה ועל בגדיה ועם שריטות על הזרועה שלה.

YOU MIGHT ALSO LIKE