שלושה הרוגים וחמישה פצועים אנוש באירוע ירי באוניברסיטה במישיגן
גבר בן 43 שאין לו קשר למוסד האקדמי, נכנס בשעת ערב לקמפוס באונ' מישיגן סטייט והחל לירות לכל עבר. כוחות הביטחון ניסו לתפוס אותו במשך כארבע שעות, שהסתיימו עם התאבדותו של החמוש

שלושה בני אדם נרצחו ולפחות חמישה נפצעו לאחר שאדם חמוש הגיע לאוניברסיטת מישיגן סטייט ביום שני בערב ופתח באש - ולבסוף התאבד. 

(צילום: AP)

מסע הירי של החשוד בן ה-43, שאין לו קשר למוסד האקדמי, היה על פני שני בניינים נפרדים בקמפוס והטיל אימה על המקום במשך ארבע שעות בהן נותר חופשי. 

חמשת הפצועים סובלים מפציעות מסכנות חיים והובהלו לבית חולים במקומי במצב אנוש, כך אמר סגן מפקד משטרת האוניברסיטה ובטיחות הציבור, כריס רוזמן, במהלך מסיבת עיתונאים.

מאוחר יותר, כאמור, החמוש התאבד ביריה מחוץ לקמפוס בעיר לנסינג, בזמן קרב יריות עם רשויות אכיפת החוק. 

המשטרה קיבלה את הדיווח הראשון על ירי בסביבות השעה 8:15 בערב, בתוך ברקלי הול, בניין איסט לנסינג. כוחות הגיבו למקום בתוך דקות, ומצאו מספר קורבנות, כולל שני הרוגים.

(צילום: רויטרס)

לאחר מכן, היורה עבר לבניין איגוד מישיגן סטייט, שם נמצא חדר האוכל, ופתח באש לעבר הסטודנטים במקום. כוחות החירום הגיעו למבנה הזה, שם גם מצאו קורבנות נוספים והרוג אחד. 

בזמן שהמשטרה ערכה מצוד אחר החשוד, היא גם פרסמה את התיאור שלו: "גבר שחור, נמוך, לובש נעליים אדומות, ג'קט ג'ינס וכובע". 

רשויות אכיפת החוק גם פרסמו הודעה דחופה לכל הסטודנטים והצוותים לתפוס מחסה: "תרוצו, תסתתרו, תילחמו… ריצה פירושה להתפנות מהסכנה אם אתם יכולים לעשות זאת בבטחה, להסתתר פירושו לאבטח את עצמכם, והילחמו פירושו הגנו על עצמכם אם אין אפשרות אחרת".

כארבע שעות נמשך אירוע היורה הפעיל, עד שבשעה חצות וחצי רוזמן הודיע כי האיום הוסר, לאחר שאישר כי החמוש התאבד. 

YOU MIGHT ALSO LIKE