בת 14 מאריזונה נמצאה במרתף של עבריין מין מורשע מיוטה
החשוד בן ה-26 הכיר את הילדה בטיקטוק והצליח להשיג את כתובתה כאשר הציע לה שישלח לה אוכל. אז הוא נסע 8 שעות עד לביתה, חטף אותה ואנס אותה מספר רב של פעמים

מסמכי בית משפט שפורסמו חושפים את הסיוט של כל הורה וילד, כאשר עבריין מין מורשע מיוטה הכיר במדיה החברתית נערה מתבגרת מאריזונה, ולאחר מכן השתמש באפליקציית משלוחים כדי למצוא את הכתובת שלה - אז חטף ואנס אותה. 

ג'ורדן סורנסון מואשם באונס ובחטיפה בנסיבות מחמירות, כאשר על פי החוקרים, הוא הכיר בטיקטוק ילדה בת 14, אשר נמצאת על תנאי משפטי והיה לה מכשיר ניטור על הקרסול. לאחר מכן, הוא גם יצר איתה גם קשר בסנאפצ'ט.

אז, העבריין המורשע בן ה-26 הציע לילדה לשלוח לה אוכל באמצעות אפליקציית משלוחים, ובכך הצליח להשיג את הכתובת שלה.

ב-27 בינואר הוא נסע יותר משמונה שעות לאריזונה והצעירה התגנבה לפגוש אותו, אך על פי מסמכי בית המשפט היא לא תכננה לעזוב איתו. סורנסון חתך את מוניטור הקרסול שלה עם מספריים, למרות שהיא ביקשה ממנו שלא לעשות זאת, תוך שהוא איים עליה שלא לברוח, אחרת יקרו "דברים רעים".

סורנסון לקח את הילדה למקום סמוך ואנס אותה, ואחר כך לקח אותה למוטל 6 באריזונה וגם שם אנס אותה. מאוחר יותר הוא שם את הטלפון של הילדה על מצב טיסה כדי שלא יהיה ניתן לעקוב אחריהם - אך זרק את המכשיר כאשר הגיע איתה ללאס וגאס, שם גם קנה לה בגדים, טלפון חדש ופריטים אחרים.

יממה לאחר שחטף אותה, ב-28 בינואר, אביה של בת ה-14 התקשר למשטרה ודיווח על צעירה נמלטת.

לאחר מכן הוא לקח אותה לביתו בווסט ואלי שבמחוז סולט לייק, יוטה, שם אמר לה לשקר לשותפיו לדירה לגבי הגיל שלה, ואילץ אותה להתחבא מפני קצין המבחן שלו שהגיע לביקור שגרתי. 

ב-31 בינואר, קצין המבחן של הילדה התקשר למשטרת ווסט ואלי, זאת בזכות תיעוד של בת ה-14 נכנסת למכונית השייכת לסורנסון, לה יש לוחית רישוי של יוטה. אז, מספר גורמים מרשויות אכיפת החוק החלו לעבוד ביחד, ומצאו את החשוד בעבודתו ולקחו אותו לביתו - שם בחיפוש הם מצאו את הילדה במרתף.

כאמור, לסורנסון יש עבר בעבירות מין - הוא הורשע ביוני 2020 בעבירה מדרגה ראשונה של סחיטה מינית בנסיבות מחמירות, והיה על תנאי כאשר עשה זאת. הוא רשום במרשם עברייני מין של יוטה, לאחר שבשנת 2017 הורשע כאשר שהתיידד עם ילדה בת 13 מווימינג, לקח אותה לקולורדו ואנס אותה. 

לאחר פרסום המקרה, הרשויות פנו להורים ופרסמו ייעוץ קריטי המבקש לעקוב אחר הפעילות של ילדיהם ברשתות החברתיות, 

"אם אתם חושבים שלא קיים כאן סחר, תחשבו שוב", כתב משרד השריף של מחוז מוהב ביום שישי. "הורים, תמיד תעקבו אחר הפעילות של הילדים שלכם ברשתות החברתיות, ותדברו איתם על הסכנות של סחר בבני אדם".

"הבלשים שלנו עובדים בשיתוף פעולה עם סוכנויות יוטה כדי לחקור היכן התרחש האירוע הראשוני". הוסיף.

YOU MIGHT ALSO LIKE