תקיפה חמורה בוושינגטון די.סי: הומלס נכנס למעלית עם נציגה דמוקרטית - אז הכה וחנק אותה
החשוד בן ה-26 נעצר, כמה שעות לאחר שתקף את המחוקקת אנג'י קרייג בתוך הבניין שלה בוושינגטון הבירה. לפי עדותה, היא ראתה אותו "מתנהג באופן לא יציב"

תקרית חריגה מאוד אירעה ביום חמישי בבוקר בוושינגטון הבירה, כאשר הומלס תקף את הנציגה הדמוקרטית ממינסוטה אנג'י קרייג, כאשר היכה אותה ותפס אותה בצווארה בתוך המעלית של בניין המגורים שלה. 

(צילום: AP)

כבר בשעות הערב של יום חמישי, משטרת וושינגטון די.סי הודיעה כי היא עצרה את קנדריק המלין, שהואשם בתקיפה פשוטה. 

על פי מסמכי המשטרה, קרייג סיפרה לחוקרים כי לפני שהותקפה בסביבות 7:15 בבוקר, היא ראתה את המלין בן ה-26 בלובי הבניין, "מתנהג באופן לא יציב כאילו היה תחת השפעת חומר לא ידוע".

כאשר קרייג בת ה-50 נכנסה למעלית כדי לעלות לדירתה, החשוד עקב אחריה והחל לבצע שכיבות סמיכה. אז, הוא הכה אותה בסנטר ותפס את הצוואר שלה. המחוקקת, אשר מכהנת בקדנציה השלישית שלה, הגנה על עצמה והשליכה קפה חם על החשוד - שנמלט עוד לפני שהמשטרה הגיעה. 

ראש הסגל שלה, ניק קו, מסר הצהרה ביום חמישי לפיה: "הנציגה קרייג התגוננה מפני התוקף וסבלה מחבלות, אבל חוץ מזה היא בסדר פיזית", והדגיש כי בינתיים "אין ראיות שהתקרית נבעה ממניעים פוליטיים".

עוד לפני המעצר של החשוד, משטרת הקפיטול פרסמה שככל הנראה מדובר בחסר בית, וגם כן הוסיפה: "בשלב זה אין שום אינדיקציה לכך שחברת הקונגרס הייתה ממוקדת בגלל תפקידה".

מושל מינסוטה הדמוקרטי, טים וולץ, פרסם כי הוא דיבר עם קרייג מאז התקיפה ונראה שהיא מתאוששת טוב: "אנג'י היא קשוחה - היא מיד חזרה לעבודה והצביעה ברצפת בית הנבחרים. אני שמח להגיד שנפגשתי איתה הבוקר והיא מסתדרת טוב".

שעות לאחר התקיפה של קרייג, בית הנבחרים שברשות הרפובליקנים הצביע בעד לבטל חקיקה של קוד פלילי, אשר הוריד את העונשים המרביים על פשעים כמו פריצה, חטיפת רכב ושוד - וקרייג הייתה אחת מ-31 הדמוקרטים שהצביעו בעד המהלך להסירו. 

YOU MIGHT ALSO LIKE