שלושה תיירים אמריקאים נדקרו בפורטו ריקו - לאחר שהתעלמו מדרישת המקומיים להפסיק לצלם
הוויכוח שהוביל לתקרית החריגה החל בסביבות 4:00 לפנות בוקר, כאשר השלושה הסתובבו וצילמו בשכונת לה פרלה המפורסמת. הם הוברחו באלימות, אך כמה מקומיים המשיכו לעקוב אחריהם - ודקרו אותם

שלושה תיירים אמריקאים נדקרו בפורטו ריקו ביום שני, לאחר שנאמר להם להפסיק לצלם בשכונת לה פרלה - שהתפרסמה בקליפ Despacito של לואיס פונסי.

שניים מהתיירים נותרו מאושפזים בבית החולים, כולל אחד מהם שנדקר שש פעמים ברחבי פלג גופו העליון. 

(צילום: Shutterstock)

המריבה החלה קצת אחרי השעה 4:00 לפנות בוקר, כאשר אחד התיירים, שזוהה על ידי הרשויות כקרלוס סנצ'ז בראון בן ה-39 מקרוליינה הדרומית, החל לצלם עגלת המבורגר ניידת במקום. המקומיים לא אהבו את זה, ודרשו ממנו להפסיק ולעזוב את המקום. 

אבל בראון ושני חבריו, וואלאס פלורנס בן ה-37, גם הוא מקרוליינה הדרומית, וג'קסון טרמיין בן ה-38 מג'ורג'יה, התעלמו מההערות של המקומיים והמשיכו בשלהם. כך אמר הנציב העירוני, חוסה חואן גרסיה. 

אך לאחר זמן קצר, אדם חשוד שתואר על ידי המשטרה כאדם בהיר עור עם שיער לבן ארוך, הכה את פלורנס בראשו.

זה היה הרגע שבו שלושת האמריקאים הבינו שהמקומיים כנראה רציניים, והחלו לעזוב את השכונה. אך עד מהרה הם הבחינו שמספר אנשים עוקבים אחריהם. 

כאשר השלושה הגיעו לרחוב אימפריאל, ליד המוזיאון לאמנות והיסטוריה, אדם חשוד החמוש בסכין דקר את בראון בידו השמאלית ואז דקר את טרמיין שש פעמים, כולל חזה, בבטן, בזרוע השמאלית ובגב. 

טרמיין ובראון הועברו באמבולנסים לבית חולים באזור, ופלורנס, על פי הרשויות, סירב לקבל טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה, אך בשלב זה אף אדם לא נעצר. 

התקרית אירעה כמעט שנתיים לאחר שטאריק קוודיר לואט, תייר מדלאוור, נהרג והוצת לאחר שהוא צילם אזור בלה פרלה, בזמן שברקע התרחשה עסקת סמים.  גם חברו של לואט הוכה קשות, אך שרד.



YOU MIGHT ALSO LIKE