נקבע: תושבי עיר הבירה של ארצות הברית אובססיביים ליוקרה
יותר מכל אזור אחר בארה"ב, תושבי וושינגטון די.סי מחפשים הכי הרבה אחר חופשות או תכשיטים יוקרתיים. אחריה ניו יורק ופלורידה, כאשר קליפורניה היא היחידה ברשימה שלא נמצאת בחוף המזרחי

עיר הבירה של ארצות הברית נמצאת בראש הרשימה של האזורים במינה בהם התושבים הם האובססיביים ביותר ליוקרה.

(צילום: Shutterstock)

חברת Glamira, שמומחיותה היא תכשיטים יוקרה מותאמים, ניתחה נתונים של Google Trands כדי להבין את רמת העניין בכל אזור עבור צירופי חיפוש שונים כמו "חופשה יוקרתית", "תכשיטי יוקרה" ו"מלונות יוקרה". 

את הממצאים החברה דירגה למה שהיא קראה "10 האזורים הכי אובססיביים ליוקרה" בארצות הברית, כאשר כאמור וושינגטון הבירה זוכה במקום הראשון עם ציון ממוצע של 78.71.

"אין ספק שהאמריקאים רוצים לטעום אורח חיים מפואר", כתבה החברה בהודעה לעיתונות והוסיפה כי "מה שבטוח - הוא שתושבי החוף המזרחי הם בעלי עניין רב במיוחד בפאר, עם תשעה מהאזורים בדירוג השייכים לאזור זה". 

את המקום השני תפסה ניו יורק עם ציון של 75.56, ופלורידה עם ציון ממוצע של 60.89, כאשר נראה שתושבי מדינת הסאנשיין מחפשים נכסי יוקרה יותר מכל מדינה אחרת, כמו גם היא קיבלה בין הציונים הגבוהים עבור חיפוש אחר מכוניות יוקרה.  

במקום הרביעי נמצאת ניו ג'רזי עם 60.22 ואחריה קונטיקט עם ממוצע של 59.11. ג'ורג'יה ווירג'יניה תפסו יחד את המקום השישי עם ציון של 57.78, כאשר הדוח ציין כי ג'ורג'יה זכתה בציון גבוה ביותר עבור מכוניות יוקרה, בעוד ששתי המדינות מחזיקות בציונים גבוהים עבור מוצרי יוקרה. 

קליפורניה הגיעה למקום השביעי, עם ציון של 57.33 - והיא למעשה האזור היחיד שנמצא מחוץ לחוף המזרחי. 

במקום השמיני נמצאת מרילנד עם ציון של 56.11, ואחרונה היא מסצ'וסטס עם 54.89, כאשר בירתה בוסטון היא אחת הערים היקרות ביותר בארצות הברית.

"ישנן דרכים שונות לחוות יוקרה, בין אם זה לצאת לחופשה באתר נופש חמישה כוכבים או לרכוש תכשיטים באיכות גבוהה שיחזיקו מעמד לכל החיים", נכתב. 

YOU MIGHT ALSO LIKE