כוכבת ״סמוך על סול״: ״כשאני עובדת על פרויקט אני לא מתקשרת עם הסביבה״
לאחר שהופיעה השחקנית קרי קונדון במספר סדרות מצליחות, כעת היא מככבת בסרטו החדש של הבמאי המצליח מרטין מקדונה, תפקיד עליו היא מועמדת לאוסקר. לאחרונה, הגיעה הכוכבת לראיון אינטימי ודיברה על ההצלחה, הקריירה, והבחירות שעשתה

ההיכרות בין קרי קונדון והבמאי המצליח מרטין מקדונה התחיל אי שם בשנות האלפיים, כאשר חברים משותפים הכירו ביניהם. כיום, כאמור, קונדון מככבת בסרטו החדש, תפקיד עליו קבלה מועמדות לאוסקר, כל זה מתרחש שני עשורים מאוחר יותר. הסרט החדש, העונה לשם ״רוחות אינישרין״ מועמד לתשעה קטגוריות שונות בטקס האוסקר הקרוב, וזו רק חתימה נוספת בקריירה המצליחה של השחקנית.

כאמור, קונדון מוכרות לנו בעיקר בעקבות תפקידיה בסדרות המצליחות ״סמוך על סול״, ״שובר שורות״, ״רומא״, ועוד. השחקנית בת הארבעים (שחגגה ממש לאחרונה) סיפרה בראיון חדש כי העבודה על הסרט הייתה מורכבת עבורה, כאשר במהלך הצילומים אף עברה אבל פרטי משלה. ״אובדן הוא חלק מהחיים, אבל מצאתי את עצמי בוכה המון בצילומים״, הסבירה.

עוד הוסיפה וסיפרה לראשונה קונדון: ״כשאני עובדת על פרויקט אני לא מתקשרת עם הסביבה. ממש לא שומרת על קשר. החברים והמשפחה כבר מכירים את זה. הם יודעים שברגע שאסיים עם הפרויקט, אחזור להיות שם איתם ועבורם״. 

הפריצה הבינלאומית שלה התרחשה בזכות הסדרה ״רומא״, בה גילמה קונדון את בתה של אטיה, אחותו של יוליוס קיסר. לאחר מכן, הופיעה גם ב-״שובר שורות״, ו-״סמוך על סול״. על כך גם בחרה להגיב ואמרה: ״לא ידעתי שהסדרה הזו תהיה הצלחה כה גדולה. כשקיבלתי את התפקיד עוד לא ציפתי בסדרה, וזה היה מלחיץ. בחוזה היה רשום שאני מופיעה בפרק אחד. בסוף קראו לי כל עונה, והופעתי ב-18 פרקים. זה היה מדהים״. 

YOU MIGHT ALSO LIKE