שיהיה במזל: הגרוש של ג׳ניפר לופז התחתן, בפעם הרביעית
הזמר מארק אנתוני התחתן אמש עם בת זוגו, הצעירה ממנו בשלושה עשורים, הדוגמנית המצליחה נדיה פריירה. אז מה בדיוק קרה באירוע הנוצץ? ואיפה היו הילדים המשותפים שלו ושל לופז? הנה כל הפרטים

אמנם ג׳ניפר לופז מככבת לא מעט בכותרות בשנה האחרונה, הרבה בהקשר חיי האהבה שלי, אך נראה כי גם הגרוש המיתלוגי ואב ילדיה, הזמר מארק אנתוני, מצליח להישאר בקדמת הבמה. כידוע, הכוכב המצליח מנהל זוגיות יציבה עם הדוגמנית נדיה פריירה, צעירה ממנו ב-31 שנים, וכעת, השניים החליטו למסד את הקשר ולהתחתן.

כאמור, מדובר בחתונה הרביעית של אנתוני, כאשר לופז הייתה אשתו השנייה במשך עשור, ואילו הנישואים הבאים שלו, ארכו שלוש שנים בלבד. לפי הדיווחים, החתונה המדוברת התקיימה במיאמי, לצד חברים ומשפחה, כאשר מי שערך אותה היה ראש העיר פרנסיס סוארס. 

בין רשימת האורחים היו כמה שמות הוליוודים גדולים, ביניהם סלמה הייק, דייויד בקהאם ואשתו, מנואל מירנדה, מאלומה, לואיס פונסי ועוד. אנתוני לבש חליפה יוקרתית בעיצובו של כריסטיאן דיור, ואילו על השמלה של הכלה המאושרת הייתה אחראית מעצבת ישראלית בשם גליה להב. 

כזכור, השניים התארסו בחודש מאי שעבר, לאחר שמונה חודשי זוגיות. לגבי הילדים המשותפים של לופז ואנתוני, טרם ברור אם היו חלק מהאירוע, כאשר בסוף השבוע אף נצפו כשהם מטיילים יחד עם אימם בלוס אנג׳לס. ג׳ניפר כמובן לא נכחה באירוע, בכל זאת, בימים אלה היא מתחזקת חיי נישואים מאושרים עם בעלה הטרי, השחקן בן אפלק.   

YOU MIGHT ALSO LIKE