שלוש שנים מאז היעדרותה - אביה של בת ה-5 מואשם ברצח מדרגה שנייה
שרידיה של הרמוני מונטגומרי מעולם לא נמצאו, אך הרשויות מאמינות שאביה, אדם בן ה-33, הכה עם אגרופים בראשה עד שמתה - והעלים את הגופה

אדם מונטגומרי, אביה של הרמוני בת ה-5 שנעדרת כבר למעלה משלוש שנים, הועמד לדין בניו המפשייר באשמת רצח מדרגה שנייה בגין מותה - על אף שגופתה מעולם לא נמצאה. 

כתב האישום שהוגש בשבוע שעבר מאשים את מונטגומרי בן ה-33 בכך ש"הכה את הרמוני בראשה עם אגרוף סגור, שוב ושוב", וגרם למותה. נוסף על כך, חבר המושבעים מאשימים אותו בזיוף ראיות והתעסקות עם עדים.

הרמוני דווחה כנעדרת בנובמבר 2021 על ידי אמא שלה, קריסטל סורי, שאמרה שבפעם האחרונה שראתה את בתה הייתה במהלך שיחת FaceTime באביב 2019, וכי היא ניסתה במשך שנתיים ליצור קשר עם האבא, אך ללא הצלחה.

המשטרה פתחה בחקירה, וגילתה שאף אחד מהאנשים שהם ראיינו "לא ראה אותה פיזית" מאז חג ההודיה ב-2019. באוגוסט 2022, הרשויות קבעו שהרמוני נרצחה בעיר מנצ'סטר בדצמבר 2019. כאמור, שרידיה מעולם לא נמצאו. 

החוקרים קבעו כי מונטגומרי השמיד או הסתיר את גופתה של בת ה-5 בין ה-7 בדצמבר 2019 ל-4 במרץ 2020, ומנע מהרשויות לבצע חקירה כנדרש. כך אמר התובע הכללי של המדינה, ג'ון פורמלה, בשנה שעברה. הוא הוסיף שבן ה-33 שכנע את אמה החורגת של הרמוני, קיילה מונטגומרי, להעיד עדות שקר בחקירת היעלמותה.

גם קיילה עומדת בפני אישומים בקשר להיעלמותה של הילדה, לרבות שקר לרשויות וגביית תשלומי רווחה בשמה של הרמוני במשך חודשים לאחר מותה. 

משפט הרצח של מונטגומרי נקבע לאוגוסט 2023, והוא צפוי להימשך כחודש, בסופו השופטים יקבעו את גזר דינו.

בן ה-33, המוכר לרשויות כמכור לשעבר להרואין, הורשע בעבר כי ירה באדם במסצ'וסטס ב-2014, והוא חשוד תיק רצח אחר שטרם נפתר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE