סטודנטית 'מבריקה' נדרסה למוות על ידי שוטר - שנשאר בתפקידו
טרגדיה נרשמה ברחובות סיאטל כאשר ניידת משטרה שהייתה בדרכה לאירוע, פגעה אנושות בצעירה בת 23 שעברה כחוק את מעבר החצייה

סטודנטית צעירה נדרסה למוות על ידי ניידת משטרה של סיאטל, ובעוד משפחתה מתאבלת על אובדנה - עולות התהיות מדוע לא ננקטו צעדים משפטיים נגד השוטר.

(צילום: AP)

ג'הנאווי קנדולה בת ה-23, סטודנטית לתואר שני במערכות מידע באוניברסיטת נורת'איסטרן, עברה את מעבר החצייה ליד הקמפוס שלה בשכונת סאות' לייק יוניון, ליד שדרת דקסטר צפון. אז, ניידת משטרה שהייתה בדרכה לזירה בה דווח על אדם שנטל מנת יתר של סמים - פגע בה ופצע אותה אנוש.

כוחות הצלה שהגיעו למקום החלו לבצע בה פעולות החייאה תוך כדי שפינו אותה לבית החולים, שם הרופאים ניסו לייצב את מצבה, אך ביום למחרת הם נאלצו לקבוע את מותה. 

השוטר שנהג בניידת, ששמו לא פורסם לציבור אך דווח כי הוא עובד במחלקה מאז נובמבר 2019, נשאר בתפקיד ואפילו לא הושעה. המפקדים שלו הנחו אותו לקחת יום חופש כדי להתמודד עם חוויה "טראומטית ומטרידה", אך כאמור לא ננקטו צעדים נגדו.

בדיווחים הודגש כי מעברי החצייה באזור הם ברורים מאוד עם מחזירי אור צהובים בוהקים ושלט ניאון גדול, כמו גם הם מוקפים בנתיבי אופניים, כך שמדובר באזור בו נהגים, ובטח שוטרים, נדרשים לנסוע במשנה זהירות. 

דובר משטרת סיאטל אמר כי המחלקה חוקרת את האירוע כתאונת דרכים, ו"בשלב זה אין לנו סיבה להאמין שהשוטר התכוון לפגוע באישה הזו". 

"אנו מודעים שיש עניין גדול בעובדות שמסביב, אך לא נפרסם מידע מעבר למה שכבר נמסר כדי לשמור על שלמות החקירה וכדי לכבד את זכותה של המשפחה לפרטיות", נמסר. "נספק את כל המידע לציבור ברגע שנוכל, ובהתייעצות עם המשפחה, לה אנו שולחים את תנחומנו העמוקים. התקרית הזו היא טרגדיה איומה עבור כל המעורבים".

משפחתה וחבריה של ג'הנאווי סיפרו על חייה הלא פשוטים אך מעוררי ההשראה של הצעירה, בת לאם חד הורית המלמדת בבית ספר יסודי בהודו, שלמרות שהרוויחה פחות מ-200 דולר לחודש היא חינכה ועודדה אותה להגיע לארה"ב בתקווה לקבל עתיד טוב יותר. "התקוות והחלומות של האמא נקטעו עכשיו", מסרו. 

"אנחנו באמת שבורי לב. ג'הנאווי הייתה תלמידה מבריקה עם עתיד מזהיר. החיוך שלה היה קורן, והאישיות המפולפלת חיממה את ליבו של כל אדם שהכיר אותה. הייתה לה יכולת טבעית להתחבר לאנשים מכל תחומי החיים".

YOU MIGHT ALSO LIKE