דיווחים: דה-סנטיס עובד במרץ לקראת ריצה לנשיאות
מושל פלורידה אמנם הכחיש כל כוונה להתמודד לתפקיד העליון, אך דיווחים טוענים שהיועצים שלו בונים רשת של עובדי קמפיין מסורים שילוו את הרפובליקני במירוץ 2024

דיווחים בתקשורת טוענים כי למרות ההכחשה הגורפת של רון דה-סנטיס, מושל פלורידה מתכונן באופן פעיל לריצה אפשרית לנשיאות ארצות הברית.

(צילום: Shutterstock)

יועציו של המושל הרפובליקני בן ה-44 כבר זיהו מספר רב של עובדים פוטנציאליים במדינות חשובות כמו ניו המפשייר ואיווה, שיהיו חלק מהקמפיין לנשיאות 2024. כך אמר מקור ל'וושינגטון פוסט'.

המקור הרפובליקני הוסיף כי פיל קוקס וג'נרה פק, שניהם היו חברי מפתח בקמפיין של דה-סנטיס בבחירות אמצע הקדנציה לפני כשלושה חודשים, מעורבים באופן פעיל בהכנות לקראת הריצה לנשיאות. 

קוקס, מנכ"ל לשעבר של איגוד המושלים הרפובליקנים שברזומה שלו יש מאות קמפיינים פוליטיים, ופק - מנהלת הקמפיים של דה-סנטיס בבחירות בנובמבר, צפויים למלא תפקידי מפתח בקמפיין של מושל מדינת הסאנשיין, אם כמובן אכן יחליט לרוץ. 

כאמור, מאז ששמו של דה-סנטיס נקשר לנשיאות, המושל תמיד הכחיש את האפשרות שיתמודד לתפקיד העליון ואמר פעם אחר פעם כי הוא מתמקד בעבודה על המדינה שלו. ועדיין, רבים, תומכיו ומתנגדיו, המליכו אותו למנהיג העתידי של המפלגה הרפובליקנית ולמעשה למחליפו של דונלד טראמפ בן ה-76.

סקר שנערך לאחרונה על ידי מרכז הסקרים של אונ' ניו המפשייר, הראה שטראמפ מפגר אחרי דה-סנטיס ב-12 נקודות בקרב על קולם של הרפובליקנים. אם כי סקרים רבים עדיין מראים שהנשיא לשעבר מוביל באהדה של תומכי המפלגה. 

נציג המפלגה מניו המפשייר, ביל בואן, אמר ל'וושינגטון פוסט' שלדה-סנטיס יש תמיכה משמעותית במדינתו: "אני משוכנע שיש רשת טובה של אנשי מפלגה ממסדית שיקימו קמפיים יעיל מאוד עבור דה-סנטיס". 

אבל בינתיים, טראמפ הוא הפוליטיקאי היחיד שהכריז על התמודדותו לבחירות. בנאום שנשא ביום שבת בניו המפשייר, הנשיא לשעבר אמר: "אני כועס יותר ואני מחויב יותר עכשיו ממה שהייתי אי פעם. יחד נשלים את העסק הבלתי גמור, של להפוך את אמריקה לגדולה שוב". 



YOU MIGHT ALSO LIKE