חודשיים לאחר מות אחיו: כוכב ״בקסטריט בויז״ במחווה מרגשת עד דמעות
לאחר שאחיו הצעיר הלך לעולמו בנסיבות טרגיות כשהוא רק בשנות השלושים לחייו, הזמר והכוכב ניק קרטר החליט להנציח את מותו בדרך מרגשת ונוגעת ללב במיוחד

חודשיים לאחר מותו של אחיו הצעיר, הזמר ניק קרטר, סולן הלהקה המיתולוגית ״בקסטריט בויז״ החליט שהגיע הזמן להנציח את מותו בדרך מרגשת במיוחד - שיר שמוקדש כולו לאחיו. כזכור, היה זה בתחילת נובמבר כאשר נמצא אחיו של הזמר מת בביתו בלוס אנג׳לס, כאשר ההערכה היא כי הוא מת בטביעה באמבטיה כתוצאה ממנת יתר. כידוע, אחיו הצעיר נאבק במשך שנים בהתמכרות לסמים ואלכוהול.

את הסינגל החדש, חלק קרטר עם קהל המעריצים שלו, וכמובן עם שני מיליון העוקבים והעוקבות בעמוד האינסטגרם האישי שלו. את הטקסט מלווה קליפ נוגע ללב ומרגש הכולל צילומים שונים של האחים בתקופת הילדות שלהם. ״לכולנו יש מישהו שבחיים שלא משנה כמה הוא יפגע בכם, עדיין תאהבו אותו״, כתב קרטר.

״הלב שלי שבור. למרות שלי ולאחי הייתה מערכת יחסים מורכבת, האהבה שלי אליו מעולם לא דעכה. תמי הייתה בי התקווה שהוא יבחר בדרך אחרת, שישיג את העזרה לה הוא היה כל כך זקוק. התמכרות הייתה האויב הכי גדול שלו״, הוסיף הזמר. כמובן שהפוסט של קרטר זכה למאות אלפי לייקים ותגובות תומכות. 

לבסוף סיכם וכתב: ״אני אתגעגע אלייך יותר ממה שמישהו אי פעם יכול לדמיין. אני אוהב אותך, צ׳יז. עכשיו אתה סוף סוף זוכה להזדמנות להשיג את השלווה שלא הצלחת למצוא כאן. אלוהים, שמור על אחי הקטן״. 

YOU MIGHT ALSO LIKE