רומן חדשה? אמילי רטאייקאוסקי צמודה לכוכב הוליוודי
לאחרונה, נתפסה דוגמנית העל בעדשת הפפראצי כשהיא מבלה בחוף הים לצידו של הקומיקאי אריק אנדרה, כאשר השניים נראים צמודים ומאוהבים במיוחד

לאחר שסיימה את מערכת היחסים הקצרה שלה עם הקומיקאי פיט דיווידסון, נראה כי דוגמנית העל קופצת לקומיקאי הבא, הפעם מדובר באריק אנדרה. כידוע, דיווידסון יצא עם כוכבת הריאלטי, קים קרדשיאן, לפני שמצא את דרכו לרטאייקאוסקי, אך כאמור, השניים החליטו להישאר ידידים.

לאחרונה, נתפסה הדוגמנית בעדשת הפפראצי כשהיא בחופשה אקזוטית עם הקומיקאי, כאשר השניים נראו צמודים, מפלרטטים, ואוהבים. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהצמד נתפס יחד, כאשר לפני מספר ימים אף צולמו כשהם מטיילים יחד ברחובות ניו יורק ואוחזים ידיים. 

מקור שהיה לצד השניים סיפר כי שמע אותם מדברים על בעלה לשעבר של רטאייקאוסקי, סבסטיאן ביר-מק׳קלארד, אשר בגד בה שוב ושוב. עוד סיפר ואמר כי שמע שהדוגמנית חושפת ומספרת כי היא לגמרי בטראומה כשזה נוגע לגברים, ואילו אנדרה היה מופתע לגלות זאת. 

כזכור, לאחרונה שיתפה הכוכבת כי חזרה לאפליקציות הכרויות, ואף קיבלה לא מעט פניות מנשים, מה שדוקוא מצא חן בעינה. ״אני לא פוסלת על מגדר, מה שחשוב לי הוא כימיה טובה ועניין״, אמרה בזמנו רטאייקאוסקי. 

YOU MIGHT ALSO LIKE