הגרוש של שאקירה בתמונה ראשונה עם בת הזוג החדשה
הגיע הרגע וג'רארד פיקה החליט לפרסם תמונה זוגית ראשונה שלו ושל בת זוגו, קלרה צ׳יה מרטי, איתה כזכור, בגד באשתו, הכוכבת והזמרת שאקירה. הפוסט של שחקן הכדורגל הצליח להסעיר את הרשת ולגרום למאות אלפי תגובות זועמות

ביוני שעבר, לאחר 12 שנות זוגיות ושני ילדים משותפים, שאקירה ובעלה, ג'רארד פיקה, החליטו לפרק את החבילה. הסיבה לפי השמועות הייתה בגידה מצידו של שחקן הכדורגל. כעת, הוא משתף תמונה ראשונה עם בת הזוג הנוכחית, ומצליח לעורר סערה. את התמונה המדוברת פרסם פיקה בעמוד האינסטגרם האישי שלו, המונה 22 מיליון עוקבים.

הפוסט הגיע לשלוש מיליון לייקים תוך מספר שעות בלבד, כאשר רוב התגובות דווקא גינו את בחירתו של פיקה ומתחו עליו ביקורת. ״עוד לא עבר מספיק זמן, מה אתה חושב לעצמך?״, ״במקומך הייתי מתבייש״, ״להרוס את חיי הנישואים ולשדר עסקים כרגיל תוך זמן כל כך קצר, זה נורא״, הן רק חלק מהתגובות להן זכה שחקן הכדורגל. 

כזכור, פיקה ובת הזוג הנוכחית הכירו כאשר הוא שכר את שירותיה כאשת יחסי ציבור עבור חברת הטאלנטים שהוא מנהל. לפי הדיווחים, השניים יחד כבר למעלה משנה. ואילו במקרה של שאקירה ופיקה, השניים החלו לצאת אי שם בשנת 2010, לאחר שנפגשו במהלך צילומי הקליפ של הכוכבת. 

YOU MIGHT ALSO LIKE